نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حرف زدن

دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ق.ظ

سلام

خیلی وقتا معلمام میگفتن که حرف زدن خیلی انرژی میگیره و آدم خسته میشه. خب درکش سخت بود ! چون اصولا حرف زدنه دیگه نباید زیاد خسته کننده باشه حس میکردم جزو ساده ترین کارا میتونه باشه. حالا چند وقتیه سر یه موضوع کوچیکی هفته ای دو ساعت میرم یه جایی به 10 نفر درس بدم ، واقعا هر چقد هم سعی میکنم انرژی مصرف نکنم و ... بازم وقتی میرسم خونه حسابی خسته ام و دو ساعت میخوابم.

خیلی واقعا حرف زدن انرژی میگیره!

1- بلند باید حرف بزنی

2- باید هر لحظه از همه فیدبک بگیری و هی اصلاح کنی صحبت رو

3- خود آدم موضوع رو باید بتونه خوب بیان کنه و چیزی اون وسطا گم نشه ، یه جور فیدبک از خود آدمه!

خیلی انرژی بره! 

من همیشه وقتی قند خونم میاد پایین (مثلا صبحونه یا نهار چیزی نخورده باشم) و بعدش برم و یه کاری انجام بدم که انرژی بر باشه یه سردرد عجیبی میگیرم که با خوردن و ... درست نمیشه و فقط باید مسکن بخورم و تحملش کنم. یه 6 ماه بود اینجوری نشده بودم ولی امروز بعد مدت ها بعد 2 ساعت حرف زدن دیگه مخم تعطیل شد...


  • ظریف

نظرات (۹)

  • عزیزالله شهباز نسب
  • بد ترین چیز در زندگی زیاد حرف زدن هست
    پاسخ:
    آخ اتفاقا میخواستم راجه به این موضوع هم بنویسم :) خیلی لازمه آدم کم حرف بزنه و منظورشو 
  • عزیزالله شهباز نسب
  • راستی 2روز دیگه تولد وبلاگته
    پاسخ:
    مرسی از توجهتون :)
    منم اتفاقا این ترم به این موضوع توجه کردم.مباحثی که باید تدریس کنم رو ترم قبل یاد گرفتم و تسلط صد در صد ندارم.بخاطر همین قبل از شروع کلاس ها کمی استرس دارم که انرژی بر هست.کلاس شلوغه و باید سرپا بایستم،دوتا کلاس پشت سر هم هست و مباحث متفاوت هستند،آخر کار صدام خش دار میشه و خستگی شدید و خواب بی هنگام و کاهش بازدهی 
    پس بشدت درکتون میکنم:))
    علناً یه پست نوشتم اینجا :)
    پاسخ:
    :)
    کلاس من خلوته ولی بازم صدام میگیره یکم تهش :) دیگه شلوغ که باشه که... 
    راستی اگه استرس داشتید قرصی هست به اسم پرانول (البته خودتون بیشتر آشنایید :) )  شدت ضربان قلب رو کم میکنه و اثر سوئی هم نداره این طور که نوشته؛ خیلی جوابه . 
    اوهوم آدم باید خودش تجربه کنه تا درک کنه :)
    مرسی
    اونقدرا استرس ندارم که پرانول بخورم
    یه بار که مسافرت رفته بودیم،بخاطر ترمز زدن های یهویی و پی در پی بابام و اینکه فاصله ی قانونی رو با ماشین جلویی رعایت نمیکرد استرس گرفتم و کار به تپش قلب هم کشید:)))
    بعد اورژانس بین راهی دو تا دونه پرانول داد خوردم خوب شدم:)
    البته من معتقدم بدون تجویز پزشک نباید دارو خورد:)چیزهایی هست که ما نمیدونیم:)
    پاسخ:
    آره درسته نباید خورد... راستش خیلی راجع بهش خوندم و عوارض جانبی مطمعن شدم نداره با این مدل استفاده کردن... چون سر ارائه دادن ها خیلی فشار میاد ولی خب هر سال دو سه بار بیشتر نیست ... :) ولی درسته در کل اشتباهه حتی توصیه کردنش 
    عجب دستفرمونی داشتن که کارتون به اینجا کشیده :)))
    خب پس حالا سالی دو سه یار اشکالی نداره :)))
    راستش جاده بی نهایت شلوغ بود هی ترمز پشت ترمز :)) منم یه کم ترسو بودم اون روزا! بی نهایت دوست داشتم زنده بمونم که این روزا رو ببینم:)))به بابامم میگفتم تو رو خدا من آرزو دارم:))
    خب پس حالا سالی دو سه یار اشکالی نداره :)))
    راستش جاده بی نهایت شلوغ بود هی ترمز پشت ترمز :)) منم یه کم ترسو بودم اون روزا! بی نهایت دوست داشتم زنده بمونم که این روزا رو ببینم:)))به بابامم میگفتم تو رو خدا من آرزو دارم:))
    پاسخ:
    :) پس دست فرمونشون خوب بوده که الان دارید مینویسید :))
    هر چی تلاش کنید من نمیگم دست فرمون بابام خوبه :)))))
    پاسخ:
    :))) قبوله ولی خیلی بد نیست...
    سلام
    مهدی من فقط از صبح تا حالا تو بحر این صفر هستم ... چقدرررررررر حرف میزدددددددد چقدررررررررررررر
    خیلی 
    خیلی 
    بالای 100 درصد!!!!
    یعنی باور کن صرف نظر از اینکه حالا من هم نباید ازش سوال میپرسیدم و به شما ها بهانه میدادم!! ولی سرم بعداز اون یه درد عجیبی گرفته تا الان ...

    پاسخ:
    آره خیلی ...
    واقعا لازمه آدم کم حرف بزنه اعصاب بقیه رو راحت نگه میداره... هرچیزی و خاطره ای رو نباید تعریف کرد که قراره راجع به یه چیزی صحبت بشه تو 4 تا جمله میشد بگه بره ... ولی خب از هر دری خاطره گرفت... نمیگه ملت کار و زندگی دارن ...
    مندس من کارم به پرانول که گفتی کشید
    رفتم سرچ زدم این که هرچی درد و مرضه جزو عوارضش نوشته!!
    اطلاعات غلط میدی ملت؟؟
    پاسخ:
    عوارض نداره که تو یه شرایطی نباید مصرفش کرد مثلا وقتی باردار شدی مصرف نکن یا وقتی حس کردی اور دوز کردی یا ... سخت نگیر بابا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی