نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دم عیدی...

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ب.ظ

سلام

[دارای محتوای ضد حال]

[یعنی بخونید ضد حال میخورید پس نخونید]

دیشب که تو داروخونه بودم یه بنده خدایی حدود 50-60 سال اومد نسخشو داد و شخصی که دارو ها رو تحویل داد گفت 360 تومن میشه طرف گفت 360 تومن؟! گفت آره دیگه 60 تاش میشه 360 تومن. نمیدونم طرف نداشت یا بیمه نداشت یا ... برگشت و داروشو نگرفت. واقعا دوس داشتم اون لحظه رو هیچ وقت نمیدیدم... فکرش رو بکنید شب عیدی یه نفر هم مریض داشته باشه هم این که پول داروشو اونم تو این اردر نداشته باشه واقعا چه شب عیدیه؟ حالا 360 تومن واقعا پولی نیست کسی که بیمار سرطانی یا بیمار خاص داشته باشه یا جراحی بد فرم ... اون هزینه هاشو چی کار میکنه اصن چجوری زندگی میکنه ...

خیلی دنیای مزخرفیه 

دیشب که دیدم که چقد بدن آدم میتونه ضعیف باشه ... . یعنی انقدر ضعیفیم که تغییر میزان گلوکز محلول تو خونمون از 100 میلی گرم بر دسی لیتر به 300 میلی گرم بر دسی لیتر میتونه رسما ما رو بکشه... خیلی دنیای پست و رقت انگیزیه حس میکنم.

تازه دیشب حس کردم چرا نیکولا نظراش رو بسته نگه داشته. ذهن آدم خیلی راحت تره موقع نوشتن وقتی حس کنه کسی راجع بهش قضاوت نمیکنه...

ممنون از نظراتون تو یه سال اخیر :)

خدایا شکرت که منو حداقل با خیلی چیزا امتحان نمیکنی چون میدونم و میدونی تحملشو ندارم...

  • ظریف