نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پیرهن L,M

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۵ ب.ظ

سلام

همیشه برام یه معضلیه ! پیرهن های مدیوم و لارج رو چرا انقد آستینشون رو گشاد درست میکنن تو فاصله ی بین بدن و آرنج دست این سایز پیرهن ها حداقل 3 تا دست من و کسایی که میدونم هم سایز من هستن جا میشه ، این لباسا رو برا سایز کی دقیقا درست کردن :/ بدیش اینه که لباس های رسمی الان این ها هستن. 

یکم فیت تر بعضا میتونه خوب باشه. 

-------------

دیگر چیز این که امروز یه امتحان شبکه داشتیم ، درسی که خیلی نفهمیدم چجوری ارائه شد ..

تو امتحان از یه بخشی که صبح قبل امتحان برای اولین بار دیدم و تنها چیزی که ازش دیدم و شنیدم این  بود که یکی گفت چرت و پرت و ریاضی قاطیش کرده و ازینا سوال نمیده! سوال اومد

سوالش آمار بود منم هیچی آمار حالیم نبود :) هرچی میشد از اطلاعات مساله نوشت و یکم از مخابرات 1 رو قاطیش کردم یه چیزی آخرش در اومد. میخواستم خطش بزنم توهین به شعور استاد نشه ولی نزدم.

اومدم از امتحان بیرون و چک کردم دیدم عه درست نوشتم! :|

کلید اسراری شد برای خودش

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی