نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آیا روزه گرفتن؟

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۱ ب.ظ


سلام

معمولا یکم دیر از دانشگاه میام خونه مثلا حدود افطار که خلوت باشه خیابونا، ولی امروز یکم زود حدود 3-4 راه افتادم. سومین ماشینی که اومد ، به اون سمتی که من میخواستم میرفت و سوار شدم خیلی گرم بود و من رفتم با گوشیم یکم ور برم زمان زود تر بگذره، یهویی راننده هه یه شیشه آب برداشت و یکم آب ازش خورد و گذاشت کنار ،


تو دلم گفتم که بعضیا شغلشون یه جوریه که میتونن روزه رو سخت تر بگیرن و اجر و قربش بیشتر باشه ولی نمیگیرن.. صرفا یه چیزی بود که از ذهنم گذشت، بعد از قضا خدا اومد زد تو کمرم :) مسیری که 20 دقیقه طول میکشید تقریبا 50-60 دقیقه طول کشید و من تو اون ماشین موندم به قدری گرم بود که وقتی رسیدم خونه حدود ساعت 5 و خورده ای صاف تا افطار سعی کردم بخابم زمان زود تر بگذره ولی از شدت آب از دست دادن حتی خوابمم نمیبرد


هیچی دیگه ، منی که نمیتونم 1 ساعت تو اون ماشین تحمل کنم و این شکلی میشم خیلی دارم از موضع چرتی حرف میزنم که چرا اون راننده که از صبح تو اون زودپزه روزه نمیگیره. البته دمشون گرم کسایی که همچین شغلایی دارن (مثل نونوا ها یا کسایی که تو بخش های گرم کارخونه ها کار میکنن یا همین راننده ها یا...) ولی یکم باید با انصاف به اوناییشون که روزه نمیگیرن نگاه کنیم.


تشکر خدا بابت این گوشزد


  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی