نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آیا میشود؟

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۱ ب.ظ

سلام

/*اگه انسان رو به صورت یه موجود دو بعدی که بعد مادی و معنوی داره بگیریم ، یه وقتایی این بعد معنویه میزنه بالا و وضعیت آدم خیلی خوب میشه به لحاظ معنوی مثلا برای خود من خیلی معتقد میشم و کلی فکر خدا زیاد در طول روز تو ذهنم میاد ولی نکته اینه که این بعد مادیه کاملا عمود نیست که هیچ کاری به بعد معنوی داشته باشه یه جورایی اصلا یه مولفه تو راستای قرینه اش داره که وقتی تحریکش میکنید با یدونه قطب سمت راست شروع میکنه پاسخ دادن ،*/ 

به زبون فارسی : گند میزنه به زندگی معنوی آدم ، 

یجوری میشه که من از بخش معنوی زندگیم 100% بله 100% غافل میشم، 

و حقیقتش خیلی هم تلاش کردم عاملش رو بدونم ، مثلا چی میشه که یهویی تو یه بخش هایی از زندگیم خیلی خیلی مثبت بودم و یهویی همه چی انگار یادم رفته (البته این از یاد رفتنه طبیعیه برای من :) ) ولی منظورم اینه که چرا انقدر قوی میتونه حس معنوی آدم یهویی از بین بره؟ 


اینا رو گفتم که بگم از خدا میخوام که برای هرکسی که این وبلاگ رو میخونه و نمیخونه و خودم ، به حق این ماه محرم ازین فاز های معنوی یکم کنار بزاره :)


  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی