نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تیکه کلام

يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۰ ب.ظ

سلام

تیکه کلام چیز جالبیه آدم خودش متوجه نمیشه ، مثلا من یه تیکه کلام مانندی داشتم که خیلی آزار دهنده بود به نظر خودم، وقتی متوجه شدم دارمش که یه بنده خدایی دیدم اینو داره میگه، هیچی همین دیگه، سعی کردم دیگه نگم.

فکر کنم این همین دیگه هم تیکه کلام نوشتاری ام باشه ، البته چندان آزار دهنده بنظرم نیس :)

-------------------------------

هیچ وقت یه مهندس یا کسی که فکر میکنه کار مهندسی میکنه رو بیش از حد تحت فشار قرار ندید، یه کاری می کنه که نه خودش خوشش میاد نه قطعا شما ، مثالش در مورد بنده (که مورد دوم هستم فعلا) هفته پیش بود شایدم دو هفته پیش که موقع لحیم کاری انقد ددلاین نزدیک بود که برق وصل بود و قطعه رو لحیم کردم از بین رفت، فرداش LCD سوخت بعدش سیم ها رو سپردم مکانیکیا اونارو هم بد سوکت زدن و خلاصه چیزای جالبی نشد در نهایت.

(نکته مدیریتی) البته اینم بگم ها، گفتم بیش از حد تحت فشار نزارید ، و این معنیش اینه که یه فشار کم همیشه لازمه ، مثلا میتونید کاری که یه ماه بالفرض وقت میخواد رو بهش بگید دو هفته وقت داری و دو تا یه هفته تمدید کنید براش

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی