نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فیلم

جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۱ ب.ظ


سلام

چند روز پیش با علی.س داشتم راجع به نحوه ی فیلم دیدن و ... صحبت میکردم. بعد به ذهنم رسید که چرا یه فیلم رو بعضی وقتا چندین بار میشینم میبینم. یکم فکر کردم دیدم که بعضی وقتا دوس دارم این دفعه که فیلم رو دیدم یه پایان دیگه دیگه داشته باشه و اون اتفاقا نیفته... یه تصمیم مهم تو فیلم گرفته نشه و ... یکم بی عقلیه ولی واقعا انتظارشم لذت داره...   

^^^ این فیلم رو پریروز دوباره دانلود کردم که تو آرشیوم داشته باشم.

یادمه چند سال پیش که اولین بار Leon the Professional رو دیدم انقدر تو فیلم غرق شدم و انقدر خوب شخصیتاش ساخته شده بودن که فیلمی که اون داستان ساده رو داره رو شاید 5 بار در دو روز دیدم و کلی نقد ازش خوندم و موقعی که عکس بالا رو دیدم خیلی تو ذوقم خورد. واقعا ماتیلدا و استنسفیلد تو ذهنم دو تا دشمن بودن... 


یکم خل بودنم جالبه ها

برم دوباره ببینمش :)) شاید ایندفعه یه جور دیگه تموم شد..

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی