نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مغز آدم

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۱۵ ب.ظ

سلام 

دیشب داشتم خواب میدیم دارم با یکی به زبون انگلیسی مصاحبه میکنم. فرض کنید مصاحبه کاری که طرف میاد یه سری سوال میپرسه و ...

حالا نکته جالبش چیه که تو وبلاگم دارم مینویسمش؟؟

تو خواب اون یه نفر انگلیسیش از من بهتر بود و از جوابایی که به سوالاش میدادم رو نقد میکرد و بحث میکرد.

حالا سوال اینه که اگه خوابه منه؛ مغز من داره میسازدتش، پس :/ وات؟!

-----

بیخیال این موضوع. یه نفر یه فیلمی پیشنهاد کرده بود به اسم bridge to terabithia که ببینم و ... 

منم رفتم تریلرش رو ببینم چیه دیدم 100% بچگونس و دانلود نکردم. چند روز بعد یکی دیگه دوباره اینو پیشنهاد کرد دیگه این دفعه گفتم که ببینمش چیه...

امروز دیدمش واقعا می ارزید به دیدنش، درسته بچه گونه بود ولی می ارزید یه بار دیدنش.

شمام ببینید

-----

سوم این که بعد فیلم رفته بودم چیپس بخرم. چشمم به چیپس سرکه نمکی افتاد. یاد مادر بزرگم افتادم که آخرای عمرش درسته هیچی نمیخورد ولی این یه مورد رو دوس داشت. همین دیگه دپرس شدم و الان دارم اینا رو مینویسم.

-----

یه چیز چهارم هم بود که یادم رفتش... باشه همینا فعلا

---

اها یادم اومد، ولی نوشتنش به دپرس بیشتر می انجامه پس هیچی.

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی