نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خطاب به نظر دهنده ی خاموش !

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۱۲ ق.ظ
سلام 
خواننده خاموش من!
اول ممنون از این که میخونید 
دوم
هیچ ردی برای جواب دادن نزاشته بودی پس همینجا مینویسم:
اره ارایول شاید یکم زیادی باشه بودنش تو اون لیست. وقتی دیدمش که داشتم به موضوع به جور دیگه به دنیا نگاه کردن فکر میکردم که اینو دیدم. تو فیلم ایده ی توانایی حرکت تو بعد زمان مثل 3 بعد دیگه یه طرز نگاه جدید بود مثلا شما در 5 دقیقه بعد 5 متر تو محور x حرکت کنی! خب این طرز تفکر جدید رو خیلی نیاز داشتم اون موقع. صدا های bass فیلم هم واقعا دوست داشتنی بود. 

من چون زیاد چیزای زیادی یادم نمیمونه بعضی وقتا یه فیلم رو چند بار میبینم و هر دفعه یه مقدار سعی میکنم دقیق تر ببینمش پالپ فیکشن فیلمی بود که شاید 2 3 دفعه اول که دیدمش خیلی چرت بنظر اومد مخصوصا این که 90 درصد دیالوگای فیلم رکیکه. ولی بعد که دیدم به قول شما چقدر جزییات داره و دیالوگاش چقد جزییات دارن مخصوصا خیلی مجذوبش شدم

در مورد فالت هم راستش خیلی فیلم مث این ندیده بودم. معدود فیلمایی بود که آخرش به قول حسن دااااغونم کرد :) همچنین کتابشم خوندم و در کمال تعجب کتابشم داغون ترم کرد. شاید فیلمای شبیه این زیاد بوده... ولی خیلی با این همزاد پنداری کردم

گرویتی آره خیلی ساده بود. الان با گوشی سخته برم چک کنم ببینم اینو نوشتم یا نه ولی بعد 30 بار شاید دیدن (یا شنیدن بیشتر یعنی فقط دیالوگا رو حین کار میشنیدم) فهمیدم موضوع فیلم چیه. موضوع فیلم از بهشت خارج شدن آدم بود در واقع به طور استعاره ای. اگر زمین رو بهشت فرض کنیم و اون بالا رو زمین! تیکه های فیلم کاملا جور میشن با هم. اول اون فضا نورد بعد اون داستانا به صورت یه جنین نشون داده میشه وقتی متیو رو گم میکنه و وارد سفینه میشه. بعد همینجوری میره جلو و در راه فرشته ی نجات کمکش میکنه و آخرش هم به اصل خودش باز میگرده. خیلی استعاره ایه. الان دقیق همه چیشو یادم نیست. و خیلی هم به لحاظ علمی دقیقه. ولی martian پر از باگ علمی بود راستش خیلی خوشم نیومد ازش. به لحاظ علمی خیلی کم انگار مشورت کرده بودن. چون به این چیز میزای فضا علاقه مندم خیلی رو این چیزا حساسم. جدای از بحثای علمی کجا usa برای نجات یه نفر یه سفینه رو دوباره میفرسه mars ؟ یکم خوشحالانه بود. 


اترنال سانشاین خیلی فیلم پرفکتی بود ولی انتخاب بازیگرش واقعا اشتباه بود!! واقعا پرفکت بود ولی واقعا اذیت شدم تو دیدنش 



گان گرل هم ازون فیلمایی بود که داستانش انقد قوی بود که حالم بهم خورد ازش ! شاید مثل requim ! نمیدونم اون موقع که دیدمش از شدت نفرت از خانومه پاکش کردم یا نه.

ایمیتیشن گیم هم ازون فیلمای خوب بود که قبل از شروع طبقه بندی کردن دیدم
Trueman رو دوست دارم زبان اصلیشو ببینم متاسفانه دوبلشو دیدم خیلی وقت پیش ولی همونم خیلی خوب بود
Memento هم همینطور. خیلی اوقات دوستان واطرافیان حافظم رو به اون بنده خدا تشبیه میکنن.! 
  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی