نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

Life 2017

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۲ ب.ظ

سلام

اونقدری که فکر میکردم پرفکت نبود.

دیشب داعلفلغادلقالاغغفل

مهدی با پا زد روی کیبورد و اصرار هم داشت که این چیزایی که نوشته رو پاک نکنم.

خب داشتم میگفتم که دیشب با مهدی نشستیم و این فیلم رو دیدیم. البته مهدی قبلا دیده بود ولی من ندیده بودم حدس میزدم خیلی فیلم خوبی باشه برا همین گزاشته بودم یه وقتی که خوشحالم ببینم:/ دیشب دیگه مهدی نزاشت و دیدیمش.


اسپویلر آلرت::: (البته چیز زیادی هم نگفتم)


اگه Alien ها و Gravity رو ندیده باشه آدم واقعا فیلم خوبیه ولی خب اگه دیده باشید کاملا یه موضوع تکراریه. موسیقی متنش بد نبود یعنی حداقل تو Alien انقد کثافت کاری بود که 1% حواسم به استرس داشتن نبود ولی این نسبتا تمیز تر در اورده بود و موسیقیش خوب بود. کارگردانم حرکتایی زده بود که یکم از تکراریت در میومد. و نمیگم که خراب نشه یه وقت.


-------------------------


مدار PFC دوباره دیروز پریروز مشکل پیدا کرده بود و کلی الافم کرد تهش فهمیدم سالم بوده. 


--------------------------

مدار مانیتورینگ علی کار نکرد و دنبال سر هم کردن یه چیزی ام که بشه تحویل داد فقط

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی