نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

گودبای

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۰۲ ب.ظ

سلام

دیروز کسری از بچه های آزمایشگاه SNE گفت که امروز گودبای پارتی دوتا از بچه هاییه که اپلای کردن منم بیام. بعد متوجه شدم که خود دکتر چینی (فامیلیشونه) این مراسم رو گرفتن و بچه ها رو یه جایی دعوت کرده بودن. کلا یکم عجیب بود چون معمولا کسی که داره میره شیرینی میده و ...

امروز اومدم و داشتم فکر میکردم به دلیلش تهش خودمو قانع کردم که دکتر لابد وضعش خوبه و کار عادی ایه براش این کارا. (20 نفر رو دعوت کردن خب هزینه داره)

بعد آخر ناهار که بچه ها هر کدوم یه چیزی گفتن دکتر خودش یه چیز جالبی گفت

ببینید دکتر کسیه که جاسوییچیش ، ماگش ، فکر کنم حتی تی شرتش مارک دانشگاه آلبرتا رو داره وخیلی متعصبه به دانشگاهش من قدیما فکر میکردم که یه نمه فاز غرب زدگی داره یعنی اولین باری که دیدمش همچین حسی داشتم ولی بعدا کاراشو دیدم نظرم عوض شد یکی از بهترین آدمایی که دیدم تو دانشگاهه و واقعا از ارتباط باهاش لذت میبرم. تو دوتا دانشکده کمتر از 5 نفر شبیه ایشون پیدا میشه. 

دکتر گفت به اون دو نفر که ببینید شما هر جای دنیا که برید و پیشرفتی داشته باشید موقتیه و ریشه های اصلی شما اینجاست. من رفته بودم کنفرانس توی فلان جا هر سوراخی رو میدیدی توش یه ایرانی بود. بعد اینام اسم خودشون رو میزارن فرار مغز ها. در حالی که این همه آدمای مختلف رو میگن مریم میرزا خانی  و. ... میگن من این رو قبول ندارم اونا حداکثر برای خودشون آدم مفیدی بودن و برای کشورشون سودی نداشتن. ریشه های اصلی شما اینجاست و مطمعن باشید که اگه اینجا کاری بکنید جای رشد بزرگتری دارید. توی کشور خودمون هر چقدر هم بگیم معیار سطح رفاه کمه و ... ریشه هامون اینجاست.

بعد به بقیه بچه ها گفت ببینید شما این جا وظیفه دارید که برای اینا جایی درست کنید که اینا پس فردا بدون مقایسه بتونن برگردن.

داشتم فکر میکردم نگه داشتن دو نفر که چند سال تو آزمایشگاهش بودن و برن یه چیزی یاد بگیرن برگردن و بعدا با هم بتونن محصول درست کنن شاید براش یه تومن می ارزیده که امروز خرج کرده. 

قانع شدم

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی