نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پرفکت

سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱ ق.ظ

سلام

تازه داشت یادم میرفت که دارم کچل میشم یا بهتر بگم باهاش داشتم کنار میومدم که دارم کچل میشم که امروز بیژن رو دیدم. 

معمولا یکم تو صفت نسبت دادناش اغراق میکنه (اگه داری میخونی خب میکنی دیگه!) برای همین وقتی گفت کلی از موهات سفید شده فکر کردم حدود 1 یا دوتا موی سفید دیده و خیلی توجهی نکردم ولی الان داشتم مسواک میزدم دیدم که هه چجالب. توی یه سال هم کچل شدم هم داره موهام از بقل شروع به سفید شدن میکنه جدی جدی :)) با این سرعت احتمالا مراسم ختمم بزودی(وای خدایی نکرده عزیزم مثلا) هم از همین جا خدمتتون اعلام میشه

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی