نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

الکی

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۴ ق.ظ

سلام 

دوتا اتفاق جالب افتاد

یه روز من شامپومو عوض کرده بودم موهام از حالت نرمال که در حال کچل شدن نشون میده یکم خشک شده بود و حجم نشون میداد الکی و یکی از بچه ها که بعد چند وقت منو دیده بود گفت عه فلانی موهات در اومده و تبریک گفت

دومی هم این بود که تو فاصله دو کیلومتری(نزدیک) خونمون و تو ماشین یکی از بچه ها بودم و برعکس همیشه یکم متوجه شدم کجاییم و بهش گفتم اولیم باره دارم میفهمم این میدونه کجا میره درحالی که ۳ دقیقه تا خونمونه. نمیدونم چی شد که گفت اینو گفتم یادش اومد قبلا میخواسته بگه که همیشه فکر میکرده من حافظم شبیه یه فیلتر بند پسه ولی بعد ۵ سال به این نتیجه رسیده حافظم خوبه و بند استاپه بعضی جاها(مثل اسم و قیافه آدما)


نکته جالب اینه که هر دو تا تعریف چرت و بر اساس اطلاعات نادرست بود ولی زمینه هایی بود که حداقل ۱۵ سال بود فکر کنم (قبلشو یادم نیست) کسی ازم توشون تعریف نکرده بود و حس خوبی داشت...


+ + حسن و علی.س آفیشیالی امروز اولین دستگاهاشون رو فروختن تبریک!


  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی