نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرده

چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۴۴ ب.ظ

سلام

امروز یادم اومد که یادم رفته بود هوای سرد چه شکلیه...  

چسبیده به شوفاژ دارم مینویسم. دارم یخ میزنم خونه پدربزگم اینا کلا ترموستات بدنشون رو ۱۰ درجه اوکی رو میده و تلاشی برای بالا بردنش نمیکنن. بیرونم هوا منفیه فکر کنم. 

جالبه یه اتاق دارن که به خونه اضافه کردن از تو حیاطشون و کلا عایق بندی خاصی نداره. توش که برید بعد ۳ دقیقه باید پای یخ زدتون رو قطع کنید و اگه خوابتونم ببره میمیرید حتما

..........

دو نفر رو با یکی از بچه ها برداشتم بردم سعید که خیلی ادعا خوردنشون میشد. سیبزمینی و ژامبون و پنیر سفارش دادم. به طور نسبی تقریبا جاهایی که ژامبون و پنیر بود رو نخوردن! نمیدونم چون پنیرش چرب بود و اصلاژامبون دوس نداشتن. خلاصه مجبور شدم همشو خودم بخورم و شب ساعت ۳ بیدار شدم و تا ۷ صبح خوابم نبرد!

واقعا با هر کسی که نمیدونی ظرفیتش چقدره نباید با آخرین سطحی که میشناسید برخورد کنی

..........

پایین متن جذابی نیست نخوندی ام نخوندی.غر زدنه 

نمیدونم چی میشه دانشجو ها علاقمند میشن مخصوصا تو تحصیلات تکمیلی یه مرزی از علم رو جابجا کنن. دکتر داورپناه یکی از دانشجوهاش ازش پرسید که چه زمینه ای خوبه و میشه جلو بردش دکتر یه همچین چیزی گفت: شما برو روش هایی که وجود داره رو ببین چیه و چیکار کردن اینا رو روشون کار کن بعد این ها مشق نوشتن میشه تا برسی به یه جایی که ...

اینو برای این میگم که به عنوان دانشجو برق یه حداقل هاییو میدونم خب بالاخره تو درسامون بوده. نشسته بودم تو محوطه دانشگاه دیدم یکی داره باذوق و اعتماد بنفس بالا برای یکی دیگه از یه چیز برقی میگه. میدونستم دانشجو های شیمی یا مکانیکن. میگفت energy harvesting الان خیلی رو بورسه و ... بعد علاقمند شدم ببینم چی میگه دیدم یکی از چرت ترین چیزایی که تو اخبار جوانه ها (!) فکر کنم ۱۰ سال پیش شنیده بودم رو با حداقل spec میخواد پیاده و مقاله کنه.

خب آخه چه دردیه آخه. یه چیزی که حتی منم بلدم. نه تنها تخصصشون نیست بلکه سطحشم پایینه رو میخواد پرپوزال کنه. 

تهه این ارشده مثلا چی میخواد بشه.

بعد حالا ایگنور کردم دوباره دیدم یه نفر داره با همین کلیدواژه انرژی هاروستینگ با گذاشتن یه دوتا فلز تو خاک اسیدی یک میلی وات توان میگیره به مدت کم هم تازه. چیزی که تو دبیرستان بوده... برای ارشد! 

اینم مثل اینترنت اشیائه... کلیدواژه رو برمیدارم کاردستی میسازن. 

یکی میگفت دکتر فلانی رفته تو کار اینترنت اشیائ و ساختمان هوشمند. گفتم ا چجالب و لابد کارای خفنی میکنن. چون دانشجوهاش ic دیزاین میکنن مثلا گفتم لابد ازین کاراس. یکم که صحبت کردیم نتیجه این شد که اونم داره کاردستی میسازه در حد هیچ... با کلی دب دبه و کب کبه

انگار کلاش گزاشتن پشت سرشون گفتن ...

حالا الان از منظر بالا نشستم کارم خیلی درست باشه و ... حداقل علمو جلو نمیبرم با تولید جوک وقتی نمیتونم جلو ببرمش

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی