نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اهه

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۴۸ ب.ظ

سلام

وبلاگ نیکولا چی شد تعطیل شد ؟!


.........

دقت کردید چقد جالبه مسئولین بعضیاشون طلبکارن؟ انگار کس دیگه ای در مقام مسئولیت هستش و اینا ازش مطالبه دارن. حتی بالاترین مقام های کشور هم بعضی وقتا ازین جوکا میگن.


...........

بیخیال اینا. چند روز پیش یکی از بچه های مکانیک یه مکانیزمی بسته بود که یه جاییش یه لودسل داشت. من مداری که قبلا زده بودمو تست کرده بودم رو وصل کردم دیدم که عدد خروجی اصلا ثابت نیست و یدونه یدونه هر چند ثانیه زیاد میشه. 

حالا با کلی تست مشخص شد که تکیه گاه لودسل چون پلکسی بوده وارتجاعی اینجوری میشده. فکر نکنید پلکسی چرت بودا یک سانت ضخامتش بود. خلاصهباکلی پیچ و محکم کردن مکانیزم و پیچ کردن پلکسیا به هم و محکم کردن تکیه گاه خروجی پرفکت شد.


...........

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی