نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سایز

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ب.ظ


سلام

من خودمم خیلی دقت نکرده بودم به این موضوع که ما در برابر گربه ها "خیلی" بزرگیم! 

یعنی دقت کردن نمیخواد ولی تا بحال از دیدگاه اونا سعی کردید خودتون رو ببینید؟ خیلی چیز بزرگی به نظر میایم، اونایی که به تلگرام من دسترسی دارن عکس آخرم رو دقت کنن. اونایی که ندارنم، از دیدگاه یه گربه هه از خودم و خودش عکس گرفتم.

حالا به هر حال،

مثلا فکر کنید یه فیل میخواد نازتون کنه. خیلی باید ریسک کنید که بزارید همچین کار کنه ! ولی بعضی گربه ها همچین کاری رو میکنن. 


  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی