نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کنترلر پی آر

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۴۱ ق.ظ


سلام

بالاخره بعد مدت زیادی این کنترلر کذایی رو پیاده کردم برای کار دکتر د. و جواب جالبی هم داد در کمال تعجب.

عکسا رو بزنید بزرگ بشه پایینش fft سیگناله هست

اولیش خروجی اپن لوپه قضیه است. دومی حلقه بسته با یک کنترلر PR که رو 50 هرتز یه جفت قطب موهومی داره و یه چیزای دیگه. همونطور که مشخصه با کنترلر PR هه کلی Narrow شده و تک فرکانس.

ولی سیگنال اینورتره کر و کثیفه بخاطر سوییچینگ بودنش و اونو همباید حل کرد. 

............

دیشب انقدر خوب بود. اولین بار بود،  شاید،  که میترسیدم بخوابم کابوس ببینم. انقدر که پشت سر هم کابوس دیدم... زود تر این چند روز استرس زا به خوبی بگذره... بخوابم ببینم امشب چی میشه


............ 

از دیجی کالا یه سری خرتو پرت سفارش داده بود و ازونجا که گلس گوشیمم شکسته بود یه گلس هن گرفتم. وقتی بسته رسید گلس گوشیمو باز کردم وانداختم رو زمین و گلس جدیده رو از بستش در اوردم دیدم یه ترک گنده روشه قد قبلیه ولی جاش فرق داره :)) هیچی دیگه حس تعویضشم نیست و همین جدیده رو جای قبلیه انداختم بره. 

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی