نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فاصله

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۳۲ ب.ظ

سلام

میدونید، ایرانیای اینجا خیلی خوبن همشون اصلا میکشن آدمو کنار و کمک میکنن. همشونم میگن فاصلتو با بقیه ایرانیا حفظ کن :)) چون ممکنه کار دستت بدن.

حالا ازین بگذریم، یکیشون میگفت فلانی تو کالیفرنیای آمریکا میگفت که من روزا کالیفرنیام شبا تهرانم :) نمدونم چه حسی رو منتقل میکنه براتون ولی هفته پیش هر دفعه این جمله رو میشنیدم خیلییی باید خودمو کنترل میکردم. خیلی جمله ی احساسی ایه.

اینا بهش میگن homesick شدن.

........ 

انگلیسی حرف زدن این کاناداییا جالبه مثلا این جمله رو. 

He was going to his room

میگن

He was like going to like his room

میانگین روزی 2000 تا لایک میگن. تیکه کلامشونه تو توقفای مربوط به فکر کردن لایک میگن. 

.......

یکی از دوستان وبلاگی قبل رفتن توصیه کرده بود یه لیست از چیزایی که خوشحالم میکنه درست کنم که مواقع دپرس شدن ازون استفاده کنم و باید بگم خیلی روش خوبیه! شمام اگه همچین خبطی مجبور شدید کنید ازینا داشته باشید! میزان 'غلط کردم چکاری بود' قضیه رو کم میکنه

  • ظریف

نظرات (۲)

منم به غم جدایی از شلوغیای تهران مبتلا شدم :(((
تهران هوا بارونیه :)) تصور کن بلوار کشاورز و شلوغیای دم عصر رو :)))
برو بیای تجریش :)))
هوای دلپذیر پارک ملت و سبزی برگ های درخت ها
آلوچه :)) خیارشور :))
دلت هوس چای نباتی رو کرده ک دستفروش داره داد میزنه چایی چایی :))

پاسخ:
:(((((
مرسی واقعا!! نمک زدید به زخم!!
نمیدونم نوشتم یا نه ولی 3 4 روزه هوس لواشک کردم درحالی که شاید یه سال باشه نخوردما !!!
باورتون میشه خیارشوراشون شیربنه :(
پیدا میشه خیارشور شور ها ولی خیلی سخت
من دلم ترافیک میخواد و فشار مترو :((

اره منم زیاد شنیدم که از ایرانیهای اونجا باید دوری کرد! ولی نمیتونم درک کنم چرا باید این مدلی باشن

و دیگه اینکه ! چطوریه که وقتی با کلی شوق و ذوق از اینجا میری ممکنه برسی به این جمله "غلط کردم چکاری بود"؟
پاسخ:
قضیه اینه که ایرانیا
1. با هم فارسی حرف میزنن و باعث میشه اکیپ طور بشن و کلا با خارجیا ارتباط نداشته باشن که خیلی بده خب
2. یه مشکلی که هست اینه که بعضیا خیلی مثلا برای درس و... نیومدن و بعد یه مدت حس پوچی میکنن و شاید شما رو بکشونن سمت خودشون 
دو تا تحلیل بچه ها بود
واضحه :) شما پرگار بزار رو نقشه تا 8000 کیلومتر هیچ کسی رو نداری! حس عدم امنیت و این که بگی می ارزید این همه کار تو جایی که کلی مشکل عجیب غریب و جدید بوجود ممکنه بیاد
البته مردمش سوپر نایسن یعنی حس غریبی آدم نمیکنه و این خیلی موضوع رو راحت تر میکنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی