نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

غذا!

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۳۲ ق.ظ

سلام


اگه کسی براش مهم باشه حلال خوردن، یکم این اوایل کارش سخته مثلا نمیدونم نوشتم یا نه ، حتی ماست و مربا میتونه حلال نباشه! یا قرص یا ... 

منم میخواستم این موضوع رو رعایت کنم فکر کنم راجع به Kosher نوشته بودم، قبلا ولی خب مثلا گوشت و مرغ و چیزای این شکلی واقعا باید روشون حلال نوشته باشه.

ازین رو منم هفته پیش با یکم تلاش مرغ حلال پیدا کردم امروزم گوشت چرخ کرده حلال یافت شد. 

جالبه بعد کسب تجربه بعد دوتا غذا فهمیدم که رنگ و بوی غذا خیلی راحته درست کردنش ولی یه چیزایی مثل طعمش یکم ممکنه اذیت کننده بشه! 

چیزایی که فهمیدم !

1- نمک همیشه ازون چیزی که آدم فکر میکنه بیشتر نیازه

2- برنج وقتی بهش آب میخوره کلی بزرگ میشه

3- پیاز برای گوشت ازون چیزی که بنظر میاد باید بیشتر ریخته بشه! با این که خوشم نمیاد!

4- آب مرغ توی غذای زرشک پلو با مرغ به صورت یه وعده جداگونه قابل خوردنه!!!! پیازاشم قابل خوردنن!

5- ماکارونی ازون چیزی که بنظر میاد خیلی زیاد تر میشه.

6- یوتیوب نحوه پخت همه جور غذا رو داره! ایرانیا میزارن


این زرشک پلوم که ته دیگش زغال شد. و جالبه که همخونه ای سومم وقتی که داشتم میخوردم با باباش رسید برای اولین بار اولش رنگ غذا رو دید باباش گفت چرا برا ما درست نکردی پس! بعد یکم ته دیگش رو نشونش دادم گفت خب برعکسش کن نبینمش! :) 

یکمم نمک نداشت ولی حداقل خام نبود



اینم ماکارونی امشبم!

به این همخونه ای هام یکم ته دیگش رو دادم حال کردن! البته خیلی چرب بود امیدوارم چیزیشون نشه! یکیشون گفت پاستا با سیبزمینیه ؟ توضیح ته دیگ واقعا سخت بود!  

خودشونم که غذا خیلی درست نمیکنن(حالت پختنی) بیشتر ساندویچ و چیز میز برای خودشون درست میکنن.


 




و امروز تو فروشگاه Freshco که یکی از بچه ها معرفی کرد ببینید چی پیدا کردم!

یه قفسه کوچیک چیز میز ایرانی داره!





تو شهرای بزرگ خیلی مرسومه جنس ایرانی ولی اینجا واقعا نا امید شده بودم چیزی پیدا کنم. 

البته که چیزی نخریدم ولی خب همین که بود خوب بود




اینم یکی از فروشگاه ها به مناسبت رمضان آف گزاشته یه سری جنساشو.



  • ظریف

نظرات (۱)

خیلی جالبه که می نویسید.
پاسخ:
متشکرم!!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی