نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اراعه

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۲۱ ب.ظ

سلام


امروز ارائه داشتم پیش استادم

صبح ساعت 10.30 باید میدیدمش. گفتم یه قهوه درست کنم بخورم بلکه یکم بیشتر بیدار باشم. این قهوه نسکافه لامصب هیچ وقت هیچ کافئینی نداره ولی نمیدونم امروز با چه نسبتی قاطی کردم که کافئینش خیلی خودشو نشون داد. هیچی دیگه استرس اولین ارائه و این کافئین قاطی شد و حسابی حالم سرجاش نبود! 

هیچی دیگهرفتم ساعت 10.15 پشت در دفترش ولی بسته بود. گفتم صبر کنم 10.30 میزنم در رو. 10.30 در رو زدم کسی باز نکرد و خودم سعی کردم در رو باز کنم ولی قفل بود. لذا یه یه ربع نشستم رو صندلی های راهرو.

بهش میل دادم که نبود و رفتم پایین آزمایشگاه. یکم با وسایل ور رفتم و دیدم میل داده 12.30 دفترم بیا و ببخشید. 12.30 رفتم دفترش رو زدم دیدم قفله باز. داشتم بر میگشتم صدای باز کردن در شنیدم. انگار خواب بود :))

خلاصه باورم نمیشه 1 ساعت تمام حرف زدم! شصتاد تا اسلاید. میدونید حجم استرس واقعا کمتر بود چون کوچولو هه استاده خیلی آدم نمیترسه ازش :)) . آخرشم گفت خوب بود و گفت که کلا موضوعت ممکنه عوض بشه :)) البته بچه ها گفته بودن استادا اولش یکم مشقی میزنن ببینن چجوری ای.

خلاصه این دیر کردنش و یادش رفتن کمکی کرد که این کافئینه یکم اثرش کم بشه.

خلاصه اینم استادای اینجا فکر نکنید خبریه

آره خلاصه منم برم خرید با اجازتون سه شنبه ها 10% تخفیف دانشجویی داره برم یه چند دلاری سیو کنم! :)) 


  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی