نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سینما

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۵۲ ق.ظ

سلام

دیروز برای اولین بار یه تفریح جدی تو این سه هفته داشتم. رفتم سینما 

تو این شهر 3 4 تا سالن سینما هست که یکیشون فیلمای خیلی قدیمی میزاره یکیشونم یه مشکل دیگه ای داشت و دو تای دیگه حالت یکم مدرن تر دارن. 

بلیط رو آنلاین گرفتم، دو مدل بلیط داشت IMAX و Regular که آی مکسه 40 درصد گرونتر بود. رگولار هه سالن کوچیکی داشت مثلا 4 5ردیف ولی صندلی هاش قابلیت خوابیدن داره و زیر نویس انگلیسی داره و یه چیزای دیگه ولی آی مکس یه سالن نسبتا بزرگ با یه پرده خیلی بزرگه. صندلی هاش عادی بودن.

من رفته بودم dead pool 2 رو ببینم. فیلمش خیلی خشنه نسبتا و دیالوگاشم فحش زیاد داره.برام جالب بود کیا میان ببینن.

باورتون نمیشه که بعضیا بودن مثلا بابا هه دوتا بچه 10 12 سالشو اورده بود. یا مثلا خانوادگی اومده بودن :) خلاصه فکر کنم یکم فکر کردنشون راجع به چیزایی که بچه باید بشنوه با ما فرق داره.

اولش که رفتم نسبتا خالی بود سینما چندتا جوون بودن پشت سرم نشسته بودن بین هر دوتا کلمشون یک f-word بود. بعد یکم خانواده اومد گفتم شاید رعایت کنن ولی خب خیلی فرقی نمیکرد.

فیلمش واقعا خوب بود. خیلی کم پیش میاد قسمت دو یه چیزی رو بسازن و خوب باشه ولی این بود.

اها راستی سینماش 5 تا سالن imax داشت 5 تا رگولار. کلا از بیرون که میبینی ساختموناشون خیلی کوچیکن ولی همشون پله میخوره و زیر زمین خیلی بزرگ میشه. برای مثال این ساختمون سینماهه است

بانکم همین جوری بود دقیقا


  • ظریف

نظرات (۳)

اینجوری ک ساختموناشون زیر زمینه برای چیه؟ یکم دلگیره ولی واسه طوفان و برف این مدلی ساختن؟!!
پاسخ:
نمیدونم والا بنظرم بخاطر سیو کردن انرژیه چون 3 ماه تو سال دمای بالا ده درجه دارن تقریبا. شاید اینجوری یکم گرم تر میمونن. زمستونا اینجاها تا منفی 30 یا 40 هم میره
چقدر دلگیره...
پاسخ:
:)) الان خوبه. اون روز یکم ابری شد. آفتابه معمولا. یه تایمایی تو زمستون بچه ها میگن یک ماه آفتاب رو نمیبینن. اون موقع ناراحت کننده میشه یکم! 
  • محمد احمدخانلو
  • اینجا هم اگر توی سینما دقت می کردی می تونستی کسایی رو ببینی که با بچه کوچیکشون اومدن دارن فیلمی میبینن که توش پر تیکه جنسیه یا یه فیلمه خسته ی افسرده با کلی فحشهاخیرا رفتم خوک رو دیدم
    آخر فیلم یه بچه کوچیک داشت میرفت بیرون از سالن. یه عده خوبی با تعجب داشتن بهش نگاه می کردن
    این قدر فیلم بزرگسال بود :)
    پاسخ:
    هه
    خیلی چون سینما نرفتم اینور برای اینجور فیلما ندیده بودم
    جالب 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی