نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بازیافت

دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۲ ب.ظ

سلام


یه چیزی که روزای اول خیلی برام سوال بود این بود که سیستم آشغالا چجوریه

چون که چند تا سطل آشغال با شکلای مختلف دم در بود.

سیستم اینه که 3-4 مدل آشغال داریم

1- آشغال! که چیزایی که تو بقیه کتگوریا نگنجه

2- کمپوست : مواد اضافی سبزیا و میوه ها و ... که قابل کمپوست شدنه

3- پلاستیک و شیشه و قوطی فلزی

4- مقوا 

اینا هرکدوم یه تایمی داره جمع کردنشون، 

هر شهری یه اپ داره که این زمانا رو میگه و معمولا یه هفته یه بار یا دو باره

مثلا شکل زیر رو ببینید.



مشخصه دیگه هرکدوم یه تایمی دارن.

و خیلی هم حساسن. مثلا پلاستیک شماره 1 حتما باید سیاه باشه

و یا تعدادشون محدوده و اگه بیشتر باشه جریمه میکنن.


------------------------------------------------------------------------------


دیروز که یکشنبه بود، و یکشنبه اینا میرن کلیسا معمولا ساعت 10، 

صبح با صدای بوم بوم آهنگ بیدار شدم اولش فکر کردم که همسایه ای چیزی پارتی گرفته، یه یه ربع خوابیدم و یکم فکر کردم دیدم آخه کی صبح روز تعطیل پارتی میگیره. پاشدم رفتم بیرون که یه سر باشگاه دانشگاه هم برم و یه کم بگردم، دیدم تو پارک چقدر شلوغه. از یکی پرسیدم داستان چیه، گفت که یه روز تو سال ملت بجای این که برن کلیسا، از 3 تا کلیسای بزرگ شهر (فرقه ها مختلف مسیحیت) میان اینجا و غذای مجانی هست و آهنگ و ... 

ملت با خونوادشون اومده بودن و 4-5 تا باربیکیو بود و مردم صف کشیده بودن پشتش

البته من وای نستادم و رفتم

یه گروه موسیقی هم اومده بودن و میخوندن برای خودشون هیچکسی توجهی نمیکرد :))


------------------------------------------------------------------------------

چند وقت پیش یه عکس گزاشتم که ماگم لکه های تیره روش بود و نمیرفت و به پیشنهاد خانم میم کاف با مایع لباسشویی شستمش و کاملا مثل روز اولش شد!

خیلی خوب بود




  • ظریف

نظرات (۵)

فرق ماگ با لیوان توی چیه؟
پاسخ:
حسن اذیت نکن
خیلی دیگه تمیز شده
فکنم لیوانای من تو خوابگاه خیلی داغونن دیگه با این روش هم اینقد تمیز نمیشن:)
پاسخ:
:))
خیلی عجیب بود اصن فکر نمیکردم به این حد سفید بشه
  • آسـوکـآ آآ
  • کاش این روش واسه تفکیک زباله همه جا اجرا بشه
    پاسخ:
    یکم سخت هست اولش ولی واقعا ایده خوبیه
    آقا جدی میگم
    تا قبل از اینکه این عکسه رو ببینم، به قطعیت نرسیده بودم که به این لیوانا میگن ماگ. بکان زیاد میگفتا ولی من ذهنم میرفت سمت مجسمه و این چیزا.
    پاسخ:
    به لیوان بزرگ دسته دار ماگ گفته میشه گویا
    الان گوگل نمودم انقدر مارو تو شک میندازی 
    اگه می شه اپش رو برام بفرست
    ایمیلم ممنون می شم
    پاسخ:
    اسمش که kingston waste هه عکس یه سطل آشغالم هست ایمیل میکنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی