نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پوتین

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۲۱ ق.ظ

سلام

امروز رفتم غذای معروف کانادایی تحت عنوان پوتین رو خوردم عکسشو مشاهده میکنید
واقعا چیز خاصی نبود که خیلی جالب باشه
سیبزمینی
Gravy که فکر کنم آب گوشت تغلیظ شده و یه چیزای دیگه ایه
پنیر
و خب فکر میکردم هیچ وقت نتونم امتحانش کنم. ولی یه رستوران لبنانی پیدا کردم که اینو داشتو حلال بود. 
سیبزمینیاش مونده بود یکم
ولی خب 5 6 دلار کانادا حداقل قیمتیه که برای غذای بیرون میتونه آدم پیدا کنه. این 6 دلار بود فکر کنم. 
برای همین چسبیدن به غذای تو خونه خیلی خیلی بصرفست، مخصوصا برای ماهایی که فاندمون کمه و صرفه جویی باید کنیم! که کم نیاریم
تو خونه حداکثر 3 تا 4 دلار خرج هر وعده میشه. اگه خود کشی کنید با غذا. دیفالت حدود 2 دلار. حتی کمتر یکم. 

  • ظریف

نظرات (۵)

چطوری میشه که فاندت کم میشه؟
پاسخ:
نمیدونم چی برداشت شد ازش، ولی منظورم اینه که میزان دخل و خرج یکم محدود میکنه کارای مربوط به زندگی رو. در واقع منظورم اینه که حقوقی که میدن کمه. برای همین نمیشه خیلی ولخرجی کرد
فکر کردم حقوقت کم و زیاد میشه بسته به شرایط
پاسخ:
نپ ثابته سالانه
غذاهای لبنانی رو امتحان کن. یه چی دارن به اسم هموس. و همین طور تبوله.
بخوای خودت هم درست کنی اقتصادیه هموس و خوشمزه اس.

پاسخ:
خوردمش اونو، خیلی خوبه ، تبوله هم تو ایران خورده بودم دوس نداشم!
هموس یکم غذا ساز میخواد! خیلی قاطی کردنش سخته گوشت کوب هم ندارم P:
غذا های عادی مثل ماکارونی و پاستا و عدس پلو و زرشک پلو و قیمه الان بلدم درست میکنم! البته قیمه 3 بار درست کردم تقریبا مزخرف شده ولی بقیشون خوب درمیاد!
یکم مثل ایران آدم غذا نخوره و کمتر بخوره مثل خودشون اقتصادی میشه همه چیز. مخصوصا اگه تو خونه درست بشه!!!
اصلا غذای خونه به چیز دیگه هستش مزه ش رفع خستگی میکنه خداییش ادمم سیر میشه این بیرون غذا خوردن اصلا تا حالا به من نچسپیده مگر پیتزا که اونم یه جای خاصی باید پیدا کنی :) هر جا پیتزا خوب نداره ، ولی پیتزا خودم با قابلمه درست میکردم خداییش از 90% رستوران ها ارزون تر و بهتر در می اومد و صدالبته با محتوا :)
پاسخ:
سلام
آره واقعا درست میگید، هیچی غذای تو خونه نمیشه! 
ظاهرش هوس انگیز نیست :)) اما فکر کنم خوشمزست سیب زمینی و پنیر داره
اخه این چه اسمیه؟ :))))
پاسخ:
خخخ آره ...
خوشمزه هم نیست اونقد :))
آره اسم عجیبیه نرفتم دنبالش ببینم چیه ریشه اش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی