نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

Hiking

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۲۵ ب.ظ


سلام


من معنی این کلمه رو خیلی طول کشید درک کنم!

سرچ کنید، فکر کنم راه رفتن و ... معنیش بشه، تو طبیعت. ولی خب جزییاتش ؟

تو ایران(تهران) کوه رفتن مثل درکه و دربند و ... رو بهش کوهنوردی میگفتن، فکر کنم. ولی خب سطوح مختلفی داره مثلا از یه جایی به بعد دیگه واقعا سخت میشد. و از یه جایی به قبل هم کاملا دورهمی بود. 

اینجا به این کار هایکینگ میگن

همچنین هایکینگ میتونه رفتن یه مسیر صاف باشه تو طبیعت برای زمان طولانی

مثلا مسیر های مختلف هایکینگ هستش که وسطش ایستگاهای مختلف دارن و محافظت شده هستن و ...

ملت یه کوله پشتی و کیسه خواب و چادر برمیدارن میرن راه میرن. مثلا یه مسیری هست به اسم Rideau Trail بین کینگستون و اتاوا حدود فکر کنم 300km ! که 9 روز طول میکشه ولی بعضیا پیاده میرن خلاصه. معمولا اگه گروهی این کار رو کنن برای جمع کردن پول برای خیریه ای چیزیه. 

این تابلو اول مسیره، رزولوشنش زیاده اگه دوست داشتید بخونیدش بزنید فایلش بیاد.

آره خلاصه ما تو اون درکه و ... رفتن دیگه معمولا بیشتر از یه صبح تا شب طولش نمیدادیم ولی اینا معمولا به صورت Camping دوست دارن یه شب رو بمونن و یا بیشتر.


ازونجایی که خیلی صافه این اطراف و کوه زیاد نداره، بیشتر هایکینگ به همین مسیر صاف رو برای زمان طولانی رفتن گفته میشه

  • ظریف

نظرات (۴)

وقت اضافه آوردی برو.
 البته این جور سفر ها رو که خیلی طول میکشه مثل چند روز و کمپ و... رو به نظر من باید آدم مطمئن باهات باشه که فکر نکنم با 9 ماه که اونجایی بشه این جور کسی رو پیدا کرد!!! سفر رو هزاران مشکل که اگه آدم سفر برو نباشه فقط رو اعصابه تا تمومش کنی یا ترسو و..... کلا دردسر هستش مواظب باش با کی میری:)
پاسخ:
دوست دارم برم البته از چند وقت دیگه فصل سرماشون شروع میشه دیگه خیلی سخت میشه. مشکل وسایلشه که گرونن اگه بشه اجاره ای یا دست دو پیدا کرد خوب میشه. درست میگی وسط بر بیابون احتمالرهر خطری هستش. البته من بیشتر از 9 ماه دیگه اونجام، حدود 21 ماه دیگه :) 
هر چی هست باید هیجان انگیز باشه :-)
پاسخ:
اوهوم! اگه هوا خوب باشه و این خرس و گرگ هایی که اینجا داره زیاد با آدم کار نداشته باشن چرا که نه:) با یه نفر کانادایی صحبت میکردم گفت اوکیه ولی خواستی بری جونت پای خودت :)) به شوخی البت! 
خرس و گرگ؟ :-D چه تررررسناک! :))

کامنت بالایی واسم جالب شد جوابش! شاید هم ۲۱ماه نشد مثلا!بیشتر شد ;-)
پاسخ:
آره گویا دو مدل خرس قهوه ای هست
یکیش کوچیکه و باید به سمتش بدویین تا در بره 
یکیش بزرگه و باید با آخرین سرعت فرار کنید
اگه بچه هم باشه احتمالا مادرش خیلی بد حمله میکنه. 
حالا باید سعی کنید درست شناسایی کنید مدلشو که خورده نشید :))
هه شاید! 
 خوبه والا فکر کردم اولین سالته پس دیگه به زودی از درس خلاص میشی
پاسخ:
اوهوم! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی