نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

Coco 2017

يكشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۴۰ ق.ظ


سلام


نمیدونم چرا مهدی بهم گفته بود فیلم مزخرفیه. یکی از بهترین انیمیشنایی که تو بزرگ سالی دیدم بود. یه بار به این اصطلاح emotional roller coaster اشاره کرده بودم، اگه یادتون باشه سر یه فیلمی، یا از جای دیگه بدونید معنیشو، واقعا همچین چیزیه. یعنی جاهای خیلی شاد و خیلی غمگین داره... واقعا فرهنگ جالبی داره مکزیک...

ازین فیمایی که نظر مردم زمان و جاهای مختلف رو راجع به بعد مرگ نشون میدن خیلی خوشم میاد، مثل Gods of Egypt یا حتی This is the end! حتی، با این که فیلم مضحکیه ولی بخاطر این موضوع دوستش داشتم،

 

10/10 توصیه میکنمش.

  • ظریف

نظرات (۳)

  • آسـوکـآ آآ
  • به نظرم حتی پوسترش هم جذابه
    پاسخ:
    من خودم یه انیمیشن با تم مکزیکی دیده بودم و خوشم نمیومد، این پوستر رو که دیدم و اون دوستمم اونو گفت، گفتم اینم احتمالا مثل قبلیه است!
    ولی خب هر گردی گردو نیس! 
    مگه الان بزرگسال محسوب میشی؟
    پاسخ:
    هاهاهاهاها :/
    انیمیشن قشنگیه! فکر کنم یه جایزه هم گرفته اگر اشتباه نکنم ولی مطمئنم نامزد یه جایزه شده بود
    پاسخ:
    بنظر میاد خیلی جایزه گرفته
    https://m.imdb.com/title/tt2380307/awards
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی