نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

5نفر

جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۳۹ ق.ظ

سلام


یکی از بچه های آزمایشگاه هست خیلی این جمله رو تقل قول میکنه، یه بارم گفت دیگه خسته شدم انقدر اینو گفتم تکراری شده همه هم شنیدن ولی واقعا جمله ی خوبیه

شما میانگین 5 نفر آدمی هستید که بیشترین تایمتون رو باهاشون میگذرونید. خلاصه اون 5 نفر رو با دقت انتخاب کنید.


راستی یه اصطلاحی هست به اسم coat switching امروز شنیدم، یعنی این که وقتی دور و بر یه سری آدم هستید یه جوری صحبت میکنید وقتی میرید پیش بقیه یه جور دیگه. لهجه یا رفتار و ...

یه پسره رو دیدم خونه اش نزدیکه اونجایی بود که قصه های جزیره رو ساخته بودن. جالب بود براش که تلویزیون ما پخشش میکرد. اسم انگلیسیش Road to Avonlea هستش. راجع به آنشرلی هم گفت یه چیزایی فکر کنم که یادم نیست ولی احتمالا اونم انیمیشنش برای اون زمان بوده و تلویزیون ماها نشون میداده.

  • ظریف

نظرات (۲)

اصطلاح باحالیه!
انیمیشن و فیلمم من خیلی دقت کردم بالای 60-70% کارتون های دوران کودکیمون رو تلویزیون کانادا یا پخش کرده یا محصول کانادا بوده از نظر نوستالژی کارتون خیلی سلیقه هامون شبیه هم هستش و یه جورایی به نظرم خیلی خوبه
پاسخ:
سلام
جالبه نمیدونستم انقدر درصدش بالاست
چه قدر بده محکوم باشی به وقت گذروندن با کسایی که قبولشون نداری :( که بعد هم رفتار تو میانگین رفتار اونا باشه😢
پاسخ:
آره دقیقا.
این رو وقتی میگفت که میخواست بگه که افراد همزبون دور و برت محدودن و باید بری آدم جدید پیدا کنی. که سخته!! خودشم میگه، میگه من همیشه اینو میگم ولی خودمم نتونستم بهش عمل کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی