نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مهمون داری

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۴۶ ق.ظ


سلام


امشب گلن رو دعوت کردم منزل برا شام، در جواب اون شامی که دعوت کرده بود. 

تهچین مرغ مشتی درست کردم کلی هم حال کرد، 

روشم با چند تا خلال پسته و زرشک تزیین کردم!

بزنم به تخته خانمی شدم برای خودم

.............................................. 

با پسرش که یکم اهل نیست دعواش شده بود این هفته، دیشب کارش به پلیس زنگ زدن کشیده شد. اعصابش داغون بود گفتم شاید با این دعوته یکم حالش برگرده!

..... 

این کفگیر سیلیکونیا واقعا چیزای خوبی ان، نمیدونم چرا تو خونه کفگیر چوبی استفاده میکردیم، چون نرم اند میشه تا تهه ظرف رو باهاش تمیز کرد. مثلا وقتی کیک وشیرینی درست میکنیم یا همین مایه تهچین. حواستون فقط به ناحیه دماییش باشه که پلاستیک نباشه اگه تو دمای بالا استفاده میکنید. 


......

یه چیزی میخواستم بگم یادم رفت باشه بعدا


.. . .... 

راستی امروز اولین کلاسمو داشتم. و استادم استاد کلاسه بود! خوب درس میده بنظرم

  • ظریف

نظرات (۷)

پ عکس ته چین کو؟؟؟
پاسخ:
هه 
اولش عکسه برام لود نشده بود تعجب کردم پست بی عکس!

نقش برس چیه دقیقا؟؟؟😆
پاسخ:
تو اتاق افتاده بود :)) 
استفاده از ملاقه و کفگیر چوبی به این دلیله که ته قابلمه رو خط نندازه که تفلون تهش از بین نره.
منم بعد از ازدواج این مسئله رو متوجه شدم. 
پاسخ:
مساله اینه که این سیلیکونی ها هم نرمن و خط نمیندازن
بابا اشپز برو لاینسس بگیر رستوران بزار:)
پاسخ:
آرهههه حتما :))) 
به به عجب ته چینیه توی عکس :-) 
و چه ذوقی داره اولین کلاس
پاسخ:
مرسی!!! 
چه ته چینی :) باریکلا :)
پاسخ:
ممنونم!! 
  • سجاد بهرامی
  • کارت درسته داداش
    امیدوارم موفق باشی

    پاسخ:
    ممنون!
    همچنین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی