نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

Debate Union

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴ ب.ظ

سلام 

در ادامه پست قبل راجع به حرف زدنشون

یه گروهه مناظره تو دانشگاه هست که یه برنامه ای برای جدیدالورودای کارشناسی داشت و منم آخراش رسیدم، یکم نمونه فیلم گرفتم، مدل حرف زدنشون یه لول از اون قبلیه سخت تره چون 

1- یکم موضوعش خاص هست

2- یکم بچه تر هستن،

مدل سوال پرسیدنشون تو یکی دو تا از فیلما مشخصه

کوتاه فیلم گرفتم حجمش اذیت کننده نشه و یه نمونه باشه فقط

 


دریافت
مدت زمان: 27 ثانیه 

 

 


دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 2 ثانیه 

 

 


دریافت
مدت زمان: 53 ثانیه 

 

 


دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 4 ثانیه 

 

 


دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 20 ثانیه 

  • ظریف

نظرات (۳)

اره جوون ها شون سریعتر حرف میزنند فقط دختر اولی نمیدونم جوو گیر شده عصبانی شده یا استرس داشته خیلی صداش جیغ داشت از همه نسبت به همه یکم سختر بود ولی خب هنوز راحتم باهاشون من :)
پاسخ:
مناظره بود و بعد چند راند عصبی شده بودن. خوبه راحتید! 
اه اشتپ گفتم منظور ویدئو دومی بود
  • آقای سر به هوا ...
  • جالب بود ..
    پاسخ:
    مرسی! 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی