نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

Thanksgiving

سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴ ب.ظ



سلام 


دیروز روز شکرگزاری کاناداییا بود. روز شکرگزاریشون یه تم پاییز گونه داره و داستانشم اینه که اون قدیما وقت برداشت محصول یا همچین چیزی بوده و شکر گزاری میکردن. 

این تعطیلیشون، مثل بقیه تعطیلیاشون(کریسمس و هالویین و ...) به قول خودشون Commersialize نشده یعنی که خیلی این شرکتا دنبال تولید کردن کارت تبریک و چیزای تزیینی و پروموشن و ... براش نبودن. 

ولی توی فروشگاه دالر استورشون یکم تزیینات بودش که یه عکس گرفتم ولی بعد فهمیدم دستم لرزیده ولی مشخصه تمش.


دیگه دیروز رفتیم خونه گلن و غذای روز شکرگزاری قرار بود درست کنه که بوقلمون تو فر هه. بخاطر من رفته بود حلال سفارش داده بود :)) . من و دو نفر دیگه مهمونش بودیم و دخترشو نوه اش هم بودن. منم برنج و تهدیگه سیبزمینی درست کردم‌:))

این عکسه رو خودش فرستاده چون برنج من توش بودش، عکس بهتری ندارم خیلی بقیه میز مشخص باشه




\وره سیبزمینی و پوره چغندر (؟!!) و یکم کیک و ... هم درست کرده بود.

اون قرمزه که میبینید آب گوجه فرنگیه :| زهر ماره

اون ظرف Wine هه هم که میبینید بدون الکله. خودش اللکل نمیخوره. میگفت مزه اش شبیه واین معمولیه بقیه هم تایید کردم. باید بگم مزه مزخرفی داشت. 


تو غذاش نمک نمیزنه :| ادویه هایی هم که اینجاس خیلی مزه زیادی نداره. یه هندی هم بود که دعوت بود برای اون دیگه خیلی سخت بود ! من تو این کیسه های زیپ دار برای برنجم نمک اورده بودم دادم بهش یکم مزه حس کنه!

  • ظریف

نظرات (۵)

هم آب گوجه دوست دارم، هم ماءالشعیر بی‌مزه(که حدس می‌زنم مزه‌ش شبیه این wine شما باشه) :|
یادم افتاد تو سریال himym کانادایی‌ها رو مسخره می‌کردن برا این که شکرگزاری‌شون نزدیک کریسمس نیست و تو پاییزه:))
پاسخ:
نهههه! آبگوجه چرا! 
نه اون beer هست که ماء الشعیر طوره این آب انگوره بد مزه اس :| یکم تلخ مثلا چون الکل تلخه. البته این الکل نداره وشبیه سازی کردن!
آره سوژه ایه برا خودش این اختلاف شکر گزاریشون 
واووییی خوشحال باش غذاها رو با طعم اصلی خودشون میخوری
مخصوصاً نمک و فلفل ک ندارن عالیه

پاسخ:
آخه مزه پلاستیک میده :/ مزه نداره مرغ و .. هاشون.
اگه مرغ مزه دار یا هرچیزی بخواد بخره آدم از مزرعه باید بگیره که قیمتش 2 3 برابر میشه و باید 20 کیلومتر از شهر فاصله بگیریم. این استادم مثل ازونجاها میگیره یا یکی از بچه ها که ماشین داره و کار میکنه. 
مرغای مزرعه رنگشون صورتی طور هه ولی مرغای مغازه عین گچ!

  • آسـوکـآ آآ
  • خیلی روز جذابیه انگار:-)
    پاسخ:
    والا برا ماها که حس خاصی راجع بهش نداریم صرفا یه چیز جدیده :) 
    اسلام را در سر سفره شما یافتم
    پاسخ:
    :/
    آب گوجه فرنگی واسه پروستات خوبه
    فکر کردم فقط روسا از این عادتا دارن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی