نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سیبزمینی _2

چهارشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۱۳ ب.ظ

سلام


دیروز 5 بعد از ظهر از اتاقم اومدم بیرون.

این استادمون انقدر سرش شلوغه که دیگه همه چیزم معطل اون شده. مرحله ای هم هست که کار زیادی نمیشه انجام داد و همش تاییدیه های اون مونده.

یه درس کارشناسی داره با 250 تا دانشجو فکر کنم

یه درس ارشد داره با 30 تا دانشجو

یه دانشجوی در حال دفاع داره

یه دانشجو دکتری داره

و در آخرین مرحله از لیست اولویتاش :) بنده

و چون سال دومشه فکر کنم اینجا زیاد تجربه هندل کردن این همه چیز رو با هم نداره. و خلاصه این وسط ...

-----------------------


  • ظریف

نظرات (۴)

سیب زمینی؟ 
پاسخ:
سیب زمینی نماد تنبلیه دیگه؟ نیس؟ 
مثل استاد پروژه کارشناسی من که یه هفته مونده به دفاعم، اولویتش صحیح کردن برگه‌های امتحانیش بود :/
پاسخ:
:/ یه هفته!!! بعضی ازین استادا واقعا یه چیزیشون میشه ها
بله 
اما نمی فهمم کی سیب زمینیه؟
پاسخ:
اون شخصی که 5 بعدازظهر تازه از اتاقش میره بیرون که میشه بنده
اسمز
سیب زمینی رو به آدم بی رگ میگن
پاسخ:
Search couch potato
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی