نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

الکل

يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۳۸ ق.ظ

سلام

از زیانگ(دانشجوی phd چینی آزمایشگاهمون) پرسیدم تو الکل مصرف میکنی؟ گفت نه خیلی وقته مصرف نکردم وقتی تو USA بودم، یه 4 سال اونجا بوده، آدم چینی زیاد بود که دور هم جمع بشیم هر چند وقت یه بار و الکل بخوریم ولی اینجا کمتره و من کلا تو این شهر که اومدم نخوردم چیزی. گفتم حتما آدم چینی باید دور و برت باشه؟ گفت چون شروع میکنم حرف زدن و دیگه نمیتونم رو انگلیسی صحبت کردن تمرکز کنم و کسی غیر چینی باشه نمیفهمه و آبرو ریزیه.

بعد گفت وقتی ما چینیا میخوریم مشخصه چی میخوریم، همون الکلی که تو چین هست رو میخوریم و میشناسیم خودمون رو که چقدر تاثیر داره رومون. ولی مثلا یه بار تو US که بودم، یه شیشه جک دنیلز رو با یه چی دیگه قاطی کردیم و یکم خوردیم دیدیم زیاد هم گلو رو نمیسوزونه فکر کردیم ضعیفه، اون شب رو کلا یادم نمیاد چی شد صبح بیدار شدم دیدم تو اتاقمم. میگفت دوستام میگفتن رفتی بیرون و یه نفر تو خیابون پیدا کردی و شروع کردی باهاش حرف زدن و کل زندگیت رو براش گفتی و بعد دو نفر اومدن کشوندنت تو اتاقت و هی ازشون تشکر میکردی و بهشون میگفتی ممنون دانشجو های سال بالایی. اونا هم میگفتن بابا ما همکلاسیتیم. خلاصه میگفت به هم ریخته بودم.

میگفت این Hangover بعد الکل هم بعضی وقتابرا من جدی تره. من میگرن هم دارم واگه سردرداون با سردرد هنگ اور قاطی بشه خیلی دیگه بد میشه.


گفت پسرا جالب مست میشن شروع میکنن حرف زدن ولی دخترا خیلی فرق داره. میگفت خانوم منم خیلی وقته نخورده، 

گفت چندسال پیش هم خونه ایم بود خانمم و یه شب با دوست پسر قبلیش کات کرد و گفت امشب میخوام خیلی بخورم و حسابی مست بشم. میگفت اون رو خورد و شروع کرد گریه کردن. بعد چند تا دختر دیگه هم بودن اونام خوردن و مست شدن و با اون شروع کردن گریه کردن. گفت تاحالا این همه دختر با هم در حال گریه ندیده بودم. بعد گفت مثلا خانومش بالا اورد و...

تازه میگفت خانومش برای این نمیخوره که خیلی حساسه به الکل. خیلی سریع مست شدید میشه. مثلا اون شب فقط یکم ودکا خورد و اون شکلی شد برا همین نمیخوره. 

 

  • ظریف

نظرات (۴)

  • آسـوکـآ آآ
  • چقدر عجیب.
    من شنیدم تو ایران همین الکل آزمایشگاهی رو میخرن و قاطی آبمیوه می کنن و میخورن.
    پاسخ:
    باز خوبه الکل آزمایشگاهی باشه الکل پزشکی توش موادی داره که سمیه برای این که کسی نخوره. من شمیده بودم بعضیا اونا رو هم میخورن. 
    مطالعه کردم پست رو :)
    فکرشو کن یه عده دختر چینی مست کنن دور هم گریه کنن اون هم واسه کات کردن😂😂😂😂

    پاسخ:
    خخخخخ. صداشونم زیره... چه شود!! انگار کلی گربه تو اتاق میو میو میکنن
    حالا واسه چی ازش پرسیدین کلا؟ 🤔☺
    پاسخ:
    :)) نکته سنج اید آورین.
    صحبت آزاد شدن ماریجوآنا تو کانادا و الکل (به عنوان دوتا چیز آزاد که تاثیر رو بدن دارن) بود قبلش که در این مقال نمیگنجد :) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی