نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ورزش 401 برنامه 5x5

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۴ ب.ظ

سلام

 

برای یه نفر تقریبا ترجمه و تلخیص کردم این برنامه 5x5 رو و خودمم شروعش کردم. چیز خوبیه برای شروع چون تمام حرکاتش کامپاوند هست و به این معنیه که کل بدن درگیره و چون آروم آروم بالا میره بدون این که متوجه بشید به افزایش قدرت کمک میکنه و کم کم وقتی وزنه های سنگین تری بتونید جابجا کنید انرژی بیشتری هم مصرف میکنید.

 

برنامه بسیار ساده ایه.

 

خیلی قرار نبود منتشرش کنم برای همین توش هیچ گونه فکری راجع به نحوه نوشتن و گرامر و ... نکردم. خلاصه اگه کسی دوست داشت ویرایشش کنه که خوبم هست. فایل docx ش رو میزارم. بهتره به سایت خودشم که تو فایل گزاشتم برید و کلشو بخونید. و بهتر از همه دیدن ویدئو های تو اینترنت هست که حرکات رو درست انجام بدید.

 

خیلی فشرده و چکیده است پس تک تک کلمه هایی که توشه مهمن و برای این که آسیب نبینید تمام چک لیست ها رو کامل انجام بدید.

وزنه های شروعش هم بستگی به خودتون داره. به طور کلی اینی که اینجاس برای یه پسر نرماله. ممکنه شما قوی تر باشید یا ... . به صلاح خودتون از یه چیزی شروع کنید.

حواستون باشه تا چند جلسه نباید به هوای تمرین و فشار برید. هدف اولش اینه که مسیر های امن حرکت بدن تو ذهنتون ثبت بشه و کم کم وزنه ها که زیاد میشه خود به خود امن حرکت میکنید. برای یه پسر نرمال دقیقا با همین عددا که ممکنه بعضیاشون کم هم باشن شروع کنه.

 

بین هر جلسه 48 ساعت استراحت حداقل لازمه حواستون باشه.

 

لینک دانلود 

 

صلوات بفرستید اگه مفید بود :) 

 

---------------------------------------------------

من خودم کمی ورزش های کاردیو هم قاطیش انجام میدم و کمی هم ورزش Tricep و Calves هم اضافه کردم.

 

آمار خودمم تو این لینکای اون گوشه یه صفحه زدم کم کم میزارم فعلا چیز زیادی نیست 2 تا رفتم.

  • ظریف

نظرات (۱)

  • یه بنده خدا
  • روی گیت هاب بذارش
    با latex بنویسش
    ci شو درست کن که برای هر pull requestی که اکسپت میشه نسخه جدید بیلد بشه بعد آدرس دائمیشو +‌ مخزنشو اینجا بذار
    D:
    پاسخ:
    استاااااد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی