نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بزرگ

پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۴۹ ق.ظ

سلام

 

با خودمم، یه راهش اینه که تو زندگی هیچ کسی رو بیش از حد تو ذهنم بزرگ نکنم که وقتی تموم شد خیلی کوچیک بنظرم بیاد، بالاخره هر کسی آدمه و نقص داره. اگه خیلی تو ذهن پرفکت تجسم بشه کوچک ترین ایراداتشم بزرگ دیده میشه و کل اون تصویر ذهنی رو خراب میکنه. 

 

،......

انقدر این چند روز میخواستم راجع به کریسمس و ازین جور داستانا بنویسم ولی نشد. دانشگاه بستس و سرده و آزمایشگاه نمیرم و لپتاپم اونجاس و سخته باشگاه تعطیله و برفه بیرون و... . شاید بعدا نوشتم شایدم ...

...... 

  • ظریف

نظرات (۱۲)

  • آسـوکـآ آآ
  • خوش به حالتون برف دارید. ما الان چند ساله برف درست و حسابی نداریم و نمیبینیم...
    پاسخ:
    آره اومدنش خوبه ولی تحمل کردنش سخته!! :) 
    پس برا اینه که یه مدت نبودید:)
    پاسخ:
    راستش 6 ماه پیش میخواستم اینو بنویسم الان یادم اومد :)) 
  • جناب قدح
  • سلام :)
    برف !!!

    خوشبحالتون
    پاسخ:
    سلام!
    چند دقیقه اولش جذاب بود دیگه بعدش بیشتر تحمل کردنه تا لذت بردن! :)) 
    ((: گفتنش اسونه وعمل بهش؟یکم سخت
    پاسخ:
    آره قبول دارم. برای همین هر وقت حس میکنم یکیوخیلی کارش درسته یه یاداوری میکنم به خودم ببینم چی کار دارم میکنم!! 
  • مرتضا دِ
  • کسی رو توی ذهنت بزرگ نکن| حتی جناب ما رو
    پاسخ:
    :)))) آقایید!!! 
  • مرتضا دِ
  • یه چای دم کن یه سر بیام پیشت عامو| خسته شده ام
    پاسخ:
    چند ماهی هست چای دم نکردم بیاید حداقل یه بهونه ای بشه برا چای خوردن:)) 
    خیلی قبولش دارم خودت شاید یادبگیری ولی بعضی وقتها بعضی افراد توی زندگی ادم پیدا میشه که خیلی باهات بخاطر تصویر ذهنی که ازت ساختن عالین و یهویی میزنند پدر ادم رو در میارند یه جورایی رویا بافن نمیشه گفت کمال گرا هستن و دنبال کمال گرا میگردن بیشتر توی رویا و ناخوادگاه خودشون یه چیزی میسازند و سریع یه اعتقاداتی رو جمع میکنند در موردت و یه چیزی رو میسازند که تو نیستی و بعدا برات دردسر میشه این خیلی والا بدتره!!!!
    پاسخ:
    اگه اون دیگه خیلی بدتره :)) معمولا انقدر خودم رو چرت نشون میدم کسی ازین فکرا به ذهنش نمیرسه :)) جاذبه و دافعه!
  • مرتضا دِ
  • چایی های دوران خوابگاه خاطره شد دیگه :)
    پاسخ:
    بله! یه دوستی داشتیم پونه کوهی میورد دم میکرد یه چیزی بودا
  • آقای سر به هوا ...
  • چرا سخت ؟
    پاسخ:
    چون سرد!! 
    با تشکر از مطالب خوب وبلاگ تون
    پاسخ:
    حسن... 6 ماه یه بار کامنت میدی اونم چرت میگی
    با تشکر از اونی که چای کوهی دم می کرد
    پاسخ:
    آره با تشکر ازون
    فک کنم دیگه وقتشه که اون پست بلنده رو که برای کریسمس می خوای بنویسی رو بذاری بالا.
    مردیم بس که این پیج رو رفرش کردیم...

    پاسخ:
    :)) چشم بزودی! مرسی میاید!! 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی