نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

shashti poorthi

چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۱۱ ق.ظ

سلام!!

 

باید برم خرید نمیتونم خیلی تحقیقات کنم ولی خب مینویسم کسی دوس داشت بره سر و تهشو در بیاره.

 

یکی از هم لبی ها رو امروز دیدم، گفت که داره میره هند دو هفته دیگه. تبریک گفتم و یکم عجیب بود چون معمولا یا قبل سال نو میرن یا بعد این ترم که همه چی تق و لقه. ولی نپرسیدم خیلی، گفتم چه خوب میری غذای درست حسابی میخوری و بقیه رو میبینی و ... اونم گفت آره. گفت فقط دو هفته میمونم. گفتم کم نیست؟ گفت چرا وسط ترمه نمیتونم خیلی بمونم. 

 

گفت که میخواستم حدودای دسامبر (قبل سال نو) برم ولی پدر و مادرم دارن ازدواج میکنن باید برم!!

 

منم که معمولا سعی میکنم خودم رو خونسرد نشون بدم تو مواقعی که چیزای خیلی عجیب میشنوم فقط یکم قیافم رو حالت سوالی کردم فقط، گفت توضیحش سخته! تو هند وقتی یه مرد 60 سالش میشه دوباره ازدواج میکنه با همسر خودش و یه چیز مهمیه که همه باید باشن!

گفت امروز صبح تاحالا به هرکی گفتم کلی گفته چی؟! ازدواج :)) ولی تو هیچی نگفتی! گفتم آره چیزای عجیب غریب آدم زیاد میشنوه.

 

گفت آره هر جایی یه مراسمایی داره. خلاصه یکم سرچ کردم به این https://en.wikipedia.org/wiki/Shashti_Poorthi رسیدم. خیلی زیاد توضیح نداده ولی خلاصه این که 60 سالگی خیلی چیز مهمیه تو آیین هندو هستش و زندگیشون به دو قسمت قبل 60 و بعد 60 تقسیم میشه که قبلش خیلی حالت مادی گراست و بعدش معنوی میشه. این آیین رو انجام میدن که خوب این نیمه معنویش باشه و.... دیگه خودتون برید بخونید.

 

 

  • ظریف

نظرات (۲)

فک کنم سیم کشی های بخش برقی مغزت یخ زده.
خیلی وقته پست هایی که باید اسکیپ کنیم رو ننوشتی. مث کنترل غیر خطی و «سی ای کوفتی معماری»
یادش بخیر مهدی ...
پاسخ:
آره چیز علمی خوب گیرم نمیاد9
((((: اقااا چه باحال
پاسخ:
آره:))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی