نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آخر هفته

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴ ب.ظ

سلام

 

امروز صبح داشتم صبحونه درست میکردم این همخونه ایم sid هم پیداش شد. همینجوری کله ام تو کار خودم بود و ازش پرسیدم دیشب چطور بود. چون دیشب یه دور همی بود معمولا بعد این که یکم الکل میخورن میزنن بیرون میرن این club های شهر. منم تو خونه پیششون بودم. من خودم beer غیر الکلی دارم همیشه که فقط یه چیزی دستم باشه. اونام اوکی ان با این موضوع. 

بگذریم. گفتم که چطور بود دیشبت. گفت خوب بود طرفای دو برگشتیم و هر کسی یه وری رفت و .... داشتم برمیگشتم یه چیزی بشورم و یهو دیدم زیر چشمش بادمجون سبز شده. گفتم چی شده دعوا کردی؟ (یکی از چیزایی که با الکل پیش اومدنش طبیعیه) گفت آره. برای فلانی که دیشب اینجا بود اومدم یه drink بگیرم یه پسره(نمیدونم از کجا وارد داستان شد چون پسری همراه دختره نبود) حس کرد میخوام حرکتی بزنم(که مشخصا میخواسته) اومد منو انداخت زمین و دو تا مشت تو بینی و چشمم زد!

البته انداختنش بیرون و درد هم نداره الان!

 

  • ظریف

نظرات (۸)

Beer بدون الکل همون ماالشعیر خودمون نیست ؟!😅
پاسخ:
آره هست. همونه. فقط خوبیش اینه قیافش شبیه beer معمولیه بنابراین خیلی چیز طبیعی ای بنظر میرسه. تو ایران البته گاز دارش میکنن که شبیه جوری که الکل میسوزونه دهن رو بشه و البته که الکل توش درست نشه. ولی اینا همون فرایند beer معمولی رو برای این میرن که زدن یه باکتری به اون و تخمیر شدنشه رو میرن ولی الکلش رو به زیر 0.5 درص  میرسونن. (یه سیب ازون بیشتر الکل داره) ولی خب طعمش شبیه beer معمولی میشه
فیلم دختری در قطار رو دیدی؟ برام سواله چجوری ممکنه اون قسمت از حافظشون ک مست بودن فراموش میشه
پاسخ:
کتابشو خوندم تا یه حدودی. آره جالبه چون از بیرون که نگاه میکنی طرف خودشه ولی کارای احمقانه میکنه.فرداشم زیاد یادش نمیاد. یه مرحله ای هم هست که خیلی دیگه الکل بخورن میرسن بهش که black out میشن و بیهوش میشن. اون دیگه کامل فراموشی ایه
یه چیزی که تو مشروب من دیدم و با این پست شما کامل میشه این که بعد از این که مشروب نوش میشه از حالت عادی خارج میشی و میری تو یه واری که دیگه فقط انگار داری تو خواب میبنی که فقط قسمت های ازش ممکنه یادت بمونه چون تو بچه ها من دیدم اکثرا بعد از مصرف مشروب یادشون میره چه اتفاقی ها شب افتاده ... تجربه خوبی بود

پاسخ:
اوهوم. این طور که شنیدم کم کم موضوعات مختلف برات بی اهمیت میشه و برای همینم پر دل و جرات تر میشی. برای همین ملت کار دست خودشون میدن و یا دعوا میکنن
اگه انسانیت آدم پامال هوس بشه کارهای زشتی می کنه که بعدا ازش پشیمون می شه
پاسخ:
حال میده که
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • به نظرم احمقانه است
    دیدن آدمای فیلم خانه پوشالی توی اون حالت، بدجوری حالمو بهم میزد.
    پاسخ:
    بالاخره کاریش نمیشه کرد. بنظر اینام مهمونی بدون الکل معنی ای نداره و چیز خسته کننده ایه
    ترسناک نیست زندگی باهاشون؟ کار غیرمنتظره و خطرناک نکنن یه وقت
    پاسخ:
    نه آدمای خوبی ان. حد و حدود خودشون رو خیلی بیشتر از بعضی هم زبون ها میدونن. 
    تو حالت طبیعی آره، ولی وقتی مستن ترسناکن به‌نظرم
    پاسخ:
    زندگی جذاب نیست اگه چیزای عجیب غریب اتفاق نیفته که :) برای همین چیزاش با ایرانی هایی که میشناختم خونه نگرفتم. ولی به طور کلی صادقانه بخوام بگم، آدم باید تلاش کنه تا داستان درست کنه با آدم مست. اینا چون جزیی از فرهنگ یا هرچی اسمشو میخوایم بزاریم خودشونه، میدونن چقدر بخورن و چجوری میشن. مگر این که آدم چرتی باشه طرف و بدون کنترل بخوره که من ندیدم. الکل هم بهش Social Lubricant هم میگن. یعنی فعالیت های اجتماعی رو یکم آسون تر میکنه. نه که من با این موضوع موافق باشم ها. ولی به طور کلی سیستم اینجوریه که وقتی قراره الکل بخورن، خیلی مهربون تر میشن و بیشتر صحبت میکنن و اجتماعی تر میشن. تو حالت عادی ولی اگه خیلی باهاشون صمیمی نباشی صحبت هم زیاد نمیکنن. مگر این که آدم خودش شروع کنه. یا اونا جدی بخوان راجع به چیزی صحبت کنن. یه چیز 0 و 1 ایه جالبیه برای خودش. مثلا بجز یکی از همخونه ای هام، بقیشون هر وقت تو آشپزخونه میبینمشون باید یخ رو بشکنم تا شروع به صحبت کنن. وگرنه دلیلی نمیبنن که حرف بزنن. یخ شکستنم با یه سوال از صحبت قبلی یا how was your day یا how is it going یا چی داری درست میکنی و سوال پرسیدن ازون اتفاق میفته!
    والله به نظر من که ترسانکه ! افتضاحه با اینا زندگی کردن . 

    جدا دوست من ، من وبلاگ شما رو دنبال میکنم ولی برای ایجاد جذابیت در زندگی بهتره راه های زیباتری رو پیدا کنی! 

    البته من نظرم رو گفتم و شما قطعا بهت خوش میگذره باهاشون . 

    پاسخ:
    مرسی! نظرتون درسته. البته تاحدودی
    یه چیزی که آدم بعد یه مدت بهش میرسه اینه که هر کسی رو از جایی که اومده و خانواده ای که بزرگ شده و محیطی که توش بوده قضاوت کنه. هر کسی هم حتی کسی که خیلی خصوصیاتی که تو ذهن ما بد هستن رو داره حق داره یعنی یه حقی تو ذهنش هست که معمولا داره اونو پیروی میکنه. احتمالش هم کم نیست پیش خدا جایگاهش بهتر باشه. هر کسی هم یه دیدگاهی از زندگی داره. اگه آدم ذهنش رو باز کنه و در حالی که حقیقت رو گوشه ذهنش داره بیاد از همه سعی کنه یاد بگیره قطعا دیدش نسبت به زندگی کامل تر میشه. نمیخوام روشن فکر بازی در بیارما. خودمم یه محدوده ی تحملی دارم. ولی خب خیلی توسعش دادم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی