نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آید همی

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۵ ب.ظ



سلام

کمتر از 24 ساعت دیگه ایشالا ایران میرسم

13 ماه غربت به پایان آید همی



از استرس دو شب اخیر فکر کنم 2 3 ساعت مفید خوابیدم. همش فکر و ذکرم فراموش نکردن وسایل و مدارک و زمان بندی ها بود. تا الانش که دو تا چیز رو جا گذاشتم ببینم بقیش چجوری مییشه :))


مونترالم الان. با اتوبوس اومدم ساعت 10.30 حرکت کردم و 13.40 رسیدم

الان منتظر دو سه تا از بچه ها هستم تا یکم ببینمشون و بعدم تاکسی بگیرم حدود 17.30 به سمت فرودگاه. حدود 45 دقیقه طول میکشه تا فرودگاه. پروازم 21.30 هستش. 16 ساعت فکر کنم کل قضیه طول میکشه بعلاوه یه توقف 2 ساعته تو قطر. 

  • ظریف

نظرات (۹)

به سلامتی انشاالله:)
الان وقتشه دور همی وبلاگی بذاریم پس که شما هم ناراحت نشید از نبودن:)))
پاسخ:
میزارید؟ بزاریم! 
خوش آمدی مهدی جان ... :) خوشحالمون کردی
پاسخ:
مرسی لطف داری 
خیلی خوش اومدید:)
آره واقعا کاش میشد دورهمی بذاریم و ببینیم شما رو:)
پاسخ:
مرسی
اگه میزارید بزارید میایم :) 
عزیزم چه خبر جالبی ☺
چه قدر حس خوب داره این پست 
ان شاءالله به سلامتی به خوشی به خوبی و با صفر بودن جاگذاشتنی ها برسید به منزلتون :) 
پاسخ:
مرسی ممنونم. فعلا که 2 3 تا بیشتر جا نمونده اگه بیشتر نشه:) 
ای جانم
خوش اومدی به خونه
بگو بیایم گل بارون کنیم فرودگاه رو برات
خبر خیلی خوبی بود 
پاسخ:
مرسی! لطف دارید این حرفا چیه :)))
ممنون
آخی :) به سلامتی :)
ایشالا به سلامت برسین.
برای ارتحالیدی دارین میاین؟ :دی 
پاسخ:
ممنون. مجبور شدم یه کم سرچ کنم و تقویم ببینم این کلمه هه معنیش چیه:)) 
ارتحالیدی ؟!یعنی چی ؟
پاسخ:
گفتن.. 
:دی

 @**bell
به تعطیلاتی که به دنبال سالگرد ارتحال حضرت امام (که این روزم تعطیله) میاد، ارتحالیدی می‌گویند: ارتحال + هالیدی🤦 (البته من قصدم مسخره کردن نیست به شوخی ازش استفاده می‌کنم😅🙈) 
پاسخ:
خوبه دیگه زبان باید پویا باشه
آزادی بیانم آرزوست
پاسخ:
با ادب باش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی