نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آن قصر

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۲۱ ق.ظ

سلام

فکر کنم ننوشتم. هفته پیش صاحب خونه ام زنگ زد گفت کلید اتاقت رو من ندارم، تو خونه آب اومده و باید کفپوش رو جمع کنیم بریزیم دور. منم گفتم که تا یه هفته نیستم و گفت اوکی بعدا یکاریش میکنیم.

خلاصه که حساب کنید وضعیت من رو دیشب وقتی رسیدم. 

قشنگ آهو بچه کرده بود و روبه آرام گرفته بود. 

کفش باشگاهم از همه بهتر بود. روش یه اکوسیستماز انواع کپک بود که رشد کرده بود. واقعا زیبا بود ولیکن روی کفشم ترجیح میدم این همه زیبایی نبینم.

در اتاقم هم باد کرده پایینش و بسته نمیشه :))

3 تا فن و یه رطوبت گیر و یه هیتر تو اتاق روشنه که یکم خشک شه فعلا تا یکی بیاد این اتاق رو درست کنه. 

از دیشب تاحالا که پیشرفت زیادی نداشته. 

..... 

یه جای کفپوش دیدم یه تعداد گیاه رشد کرده بودن! در حد سبزه ها. خیلی کوچیک.

. .... 

گریل برقی داریم و یکم اسپند برده بودم، اونو بردم تو اتاقم روشن کردم و توش اسپند ریختم، تو یه ظرف که با فویل درست کردم. به زور آتیشش زدم، که خیلی هم آتیش نگرفت، و یکم اسپند دود کردم که بلکه شاید هم بوی اتاق رو بهتر کنه هم جلوی کپک های بیشتر رو بگیره.

(گاز برقیه فلذا خیلی سخته اسپند دود کردن!)

.....

همخونه ای گاوم، آشغال ها رو بیرون نزاشته بوده و ول کرده رفته. بوی جسد میداد سطل compost که توش مواد غذایی میریزیم.

....... 

وسایل بجز مبل و تخت رو بردم یه اتاق خالی دیگه که کفپوشش رو کندن فعلا. 


  • ظریف

نظرات (۱۰)

  • ..بیگانه ..
  • چقدر زیبا واقعا..
    پاسخ:
    عالی اصلا
    تا اوضاع اینطوریه پرورش قارچ راه بندازین :/ یا پرورش گل :| کسب درآمده خلاصه :))
    پاسخ:
    :))) فقط بدیش اینه با کفش بیرون باید تو اتاق راه برم انقد خیسه که خیلی مهم نیست اگه پرورش قارچه بگیره! 
    وای... چقدر وحشتناک :|
    اصلا آدم از سفر که می‌رسه باید همه چی مرتب باشه که راحت بتونه خستگی در کنه. اونم یه سفر طولانی!
    پاسخ:
    خوش آمد گویی جالبی تو صورتم بود! 
    چه افتضاحی :/ 
    پاسخ:
    خوابیدن تو این اتاقه خودش جالبه. که الان میخوام انجام بدم! خیلی صداست و رطوبت گیره و هیتره هوا رو گرم و خشک کردن عین سونا شده
  • دچارِ فیش‌نگار
  • دووم بیار
    پاسخ:
    خوبه بد نیست بالاخره تنوعیه :) 
    واقعا امکان نداره برید جای دیگه واسه استزاحت؟ 

    برای بو هم یک تکه کاغذ رو آتش بزنید و سریع خاموش کنید بوی دود آتش از اسفند هم قوی تر عمل می کنه و همه ی بوها رو خفه می کنه 
    پاسخ:
    چرا میشه رفت خونه دوستان ولی مبل پذیرایی رو فعلا انتخاب کردم 
    سر روشن کردن اسفنده مجبور شدم یکم کاغذ آتیش بزنمتوش که روشن بشه. خیلی کمکی نکرد به روشن کردن اسفنده ولی فکر کنم بخاطر همونه دیگه بویی نمیاد! ممنون! یه کاغذ دیگه همینجوری برا خودش پس میسوزونم اگه فردا بازم بو بلند شد
    چه آشفته بازاری :||| فکر میکردم فقط خودمم که بعد از سه چهار  ماه برگشتم خونه و اتاقم داغونه و دادن وسایلشو میریزن بیرون :/ 
    پاسخ:
    عوضش کلی چیزایی که نمیدونستم باید بریزم دور یا نه رو کلا ریختم دور :)) چون روشون کلی کپک بود
    کاش منم میتونستم واقعا
    خیلی وسیله دارم که هیچ استفاده ای ازشون نمیکنم یا حتی لباسهایی که نمیپوشم
    و با اینحال وقتی میخوام بریزم دور باز میگم نه این لازم میشه و در نهایت همه چیز سر جاشه :)))
    پاسخ:
    یه شیلنگ بردارید باز کنید تو اتاقتون یه هفته خیس بخوره همه چی بعد خیلی تصمیم راحت میشه. شاید راحت و بهترین راه نباشه ولی برای من که جواب داد! 
    این پست از اوناست که انتظار داشتم تهش نوشته باشه "زیبا نیست؟ :)"

    پاسخ:
    از حق نگذریم اون کفشه خیلی خوشگل شده بود. شکلای اون قارچا رو باید عکس میگرفتم اگه اعصایم سر جاش بود!! 
    :| چطور تو نم میخوابی ؟ 
    پاسخ:
    وسط شب بیدار شدم رفتم تو پذیرایی رو مبل خوابیدم! 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی