نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رویا

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۹ ب.ظ

سلام

ساعت 4 صبح بیدار شدم داشتم یه خواب میدیدم. گفتم بزار این دفعه تو یه ویس بگم چی داشتم میدیدم بعدا بررسی‌ اش کنم. شاید باورتون نشه ولی 10 دقیقه حرف زدم و با این که این همه حرف زدم ارتباط بین سکانس های مختلف که توضیح دادم رو اصلا یادم نمیاد. خودم فکر میکردم خیلی چیز روتینی تو خواب دیدم که یه دیقه میگم تموم میشه. 

البته با هدف lucid dream خوابیدم شب و قبلش یکم تمریناتش رو کردم. ولی انتظارم انقدر نبود!

دو مرحله خواب تو هم بود که تو مرحله دوم لوسید شدم که معمولا بدرد خودش میخوره چون همون سطح اول خواب رو بزور یادم میمونه چبرسه به خواب توی خواب. 

جالب بود در کل. 

میخوام بگم که این همیشه اتفاق میفته. موقعی که بیدار میشم حدود 4 5 صصبح میگم این که انقدر جذاب نبود که ثبتش کنم یا این که انقدر غیر طبیعی بود که حتما صبح بیدار بشم یادم میمونه و در هر دو حالت هم یادممیره. 

احتمالا بیشتر ثبت کنم ازین ببعد. این که خیلی جالب بود. هرچند از ویسه چچیزی نمیشه فهمید راجع بهش

  • ظریف

نظرات (۷)

خخخخ 
هیچی جز خنده واکنشم نبود 
پاسخ:
خوشحالم خوشحالید!! 
لوسید دریم چیه؟!
منم خیلی کم پیش میاد خوابم رو یادم بمونه. معمولا اینجوریه که یه تصویر محو ازش تو ذهنم دارم که وقتی بهش فکر میکنم بیشتر مبهم میشه برام.
پاسخ:
نوشته بودم قبلا راجعبهش ولی پیداشش نمیتونم  کنم. خوابیه که توش کنترل خواب رو داشته باشید و... یه سری تمرین داره که میتونید انجام بدید شاید نتیجه بگییرید.
همین نوشتن یا ثبت خوابا خودش میتونه کمک کنه به این که بفهمید خوابید چون پترن هایی هست که تو خواباتون تکرار میشه
هر بار راجع به این لوسید دریم می‌گین من می‌ترسم :))

پاسخ:
باحاله که! خدا VR مفتی تو کله ی آدما گزاشته کسی استفاده نمیکنه ازش
سعی می‌کنم باهاش از در دوستی وارد بشم :))
پاسخ:
به امتحانش می ارزه! 
همیشه همینطوریه، آدم چون هنوز تو حال و هوای خوابه فکر میکنه خیلی خوابش عادی بوده بعد میبینه عجب چیز عجیب غریبی بوده :))
پاسخ:
اوهوم. جالبه واقعا
این لوسید درییم دقیقا چیه؟؟؟
باهاش چیکار میکنند
پاسخ:
رمزشم اینه.
0-0-0-0
میشه ازش لذت برد چون باحاله و کلا دست خودتونه دنیا میشه هم خود شناسی کرد چون اون دنیا تو ناخودآگاه خودتونه
تمرین زیاد میخواد
چقدر سخت من بارها شده بدون این مراحل سخت داشتم خواب میدیدم بلند شدم بعد خوابیدم ادامه خوابم رو دیدم گاهی هم سه چهدر شب سریال وار هی ادامش رو میدیدم😁😁😁
پاسخ:
چقدر خوب پس احتمالا برای شما خیلی راحت تر از آدمای عادی تر باشه تمرکز و این که خوابتون نبره و بتونید کنترلش کنید. روش های زیادی هست این که نوشته بودم خیلی قدیمیه و خودم با بعضی جاهاش موافق نیستم الان. اگه علاقمندید میتونید خودتون سرچ کنید از منابع دقیق تر بخونید روش هاش لو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی