نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ایده آلات

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۳۶ ب.ظ

سلام

داشتم با یکی از خانم های آزمایشگاه حرف میزدم مکالمه جالبی شد.

قضیه این بود که من خیلی دوست داشتم یه مدت گیاه خواری کنم ببینم چجوریه و تاثیرات روحیش چیه چون خیلی توصیه شده و این خانمم خانم نسبتا معنوی ای هستش و داشتیم ازین صحبتا میکردیم. یه همچین چیزی شد

- میدونید چیه همش تقصیر شما خانماست

- چرا؟

- من همیشه دوست داشتم گیاه خواری کنم ولی نمیشه که همزمان هم بزرگ شد و ورزش کرد و هم گیاه خواری کرد

- چه ربطی به خانما داره؟ 0_0

- بدن ایده آل خانما برای 90 درصد آقایون یه چیز خیلی مشخصیه. کسی نسبتا لاغر باشه(چربی بدنش کنترل شده باشه و یه مقدار مشخصی عضله داشته باشه) اوکیه ولی بدن ایده آل آقایون، اونم یکی مثل من با این بلوغ بسیار دیر رسش! خیلی نیاز داره بزرگ بشه تا به یه حد مینیممی برسه. شما خانم ها کلا کاری ندارید به بزرگ شدن و همتون میتونید گیاه خواری و ... کنید ولی یه کاری میکنید که مردا مجبور باشن برای این که گنده تر بشن با هم دیگه رقابت کنن! همین الان بعد این همه ورزش و خوردن ببینید چقدر فرق کردم (نسبتا نه خیلی زیاد - اشاره به بازوم که در حد یه آدم نسبتا نرماله) حالا فکر کنید پروتیین غذا بیاد پایین و پروتیین گیاهی بیاد جاش دیگه چی میخواد بشه

- ...

 

پ.ن. پروتیین یه چیزایی مثل مرغ و شیر و تخم مرغ خیلی کیفیتش بیشتره تا پروتیین های گیاهی برای ساخت و حفظ عضله هرچند مقدار برابر به لحاظ جرمی.

پ.ن.2. وقتی ورزش رو شروع کردم تقریبا از مچ تا شونه ام قطرش یه اندازه بود. و مچمم خیلی بزرگ نبود. الان یکم بهتر شده :)

  • ظریف

نظرات (۱۰)

!

پاسخ:
والا

حالا انگار آقایون کاری نکردن که خانوما با هم برا این چیزای ظاهری در رقابت باشن :))

 

ولی من نمی‌تونم درک کنم گیاهخواری دائمی رو. یه استادی داریم یه بار می‌گفت خدا سه نوع دندون بهمون داده برا خوردن انواع غذاها :)) حرفشو سرلوحه‌ی زندگیم قرار دادم :دی

پاسخ:
آقایون کاری نکردن. یه نگاهی به قیافه آقایون بندازید ! اصلا نمیدونن زیبایی چیه فقط وقتی ببیننش میتونن بگن زیباست! خانما زیبایی رو برای خودشون درست کردن!

منم خیلی درک نمیکنم. کلا خیلی وقته خیلی چیزا رو درک نمیکنم! حرف قشنگی زدن و منطقیه ولی خیلی خیلی جاها دیگه منطقم کار نمیکنه!

ورزش رو برا دل خودت کن

پاسخ:
خیلی وقتا برای بهتر شدن حال  و احوالم ورزش میکنم. یعنی هیچ دفعه ای نشده برم که یکم پامپ شم برای مخ زدن یا چیز دیگه ولی کل قضیه رو از دور نگاه میکنم یه قسمت بزرگیش برای بهتر شدن شکل و فرم بدنه. نه تنها برای جنس مخالف بلکه برای اعتماد به نفس بیشتر که واقعا هم کار میکنه. 
و خب تو بازار باید یه چیزی برای عرضه داشته باشی :) طبیعت همینه.
واقعیت اینه که آدم نایس بودن و ... به خودی خود کافی نیست. به اندازه کافی مواردی دیدم که برام ثابت شده باشه. جنس مذکر باید dominent باشه تا هم جلوی بقیه مذکر ها بتونه سرشو بالا بگیره هم بتونه با دردسر کمتری جنس مونثش رو انتخاب کنه. کاریشم نمیشه کرد خوب یا بد بودنش رو.

شاید

شاید هم نه

پاسخ:
:) 

اگه میرین بدنسازی پایین تنه رو هم بسازین. اینایی که میرن فقط بالارو درست می کنن اصلا جالب نمیشن.

احساس می کنم هم خانما و هم آقایون زیادی دارن برای خشگل شدن و خوب بودن تلاش می کنن. 

بنده قبلا یه میلی داشتم به اینطور رژیما ولی الان هیچ اعتقادی ندارم و گیاه خواری به نظرم خیلی جالب نیست. هرچیزی متعادلش خوبه. از همه چیز باید خورد و به اندازه. اگه قرار به گوشت نخوردن بود خدا خودش میگفت. من ندیدم اشاره ای به این موضوع شده باشه:)))))))))))))))))

منکه ترکم. گوشت نباشه نمیشه:)))))))))))) البته غذاهای شمالیم خیلی دوست دارم ولی اونا هم همه یا تخم مرغ دارن یا مرغ. از این لحاظ برای گیاهخوارا متاسفم:| چرا آدم باید یه فسنجون سوپرترش با یه وجب روغن گردو روشو از دست بده:| یا باقلاقاتوقی که تخم مرغش توش درسته مونده باشه؟؟؟ تازه ماستم خیلیییی خوبه:))))))))))))))

 

پاسخ:
اتفاقا یه سالی که رفتم شاید 9 10 ماهش خیلی تمرکز رو پایین تنه بود. الان ددلیفتم روی 205 پوند و اسکوآتم رو 165 پونده که بهشون افتخار میکنم:) . ضربدر 0.454 کنید میشه کیلو.
مشکل اینه خیلی بالاتنه رو با تاکید جلو نمیرفتم و چیزی که خیلی دیده میشه بالا تنه است. الان علاوه بر ست های عادی که میرفتم هیلی سعیدمیکنم رو بازو ها و سینه یکم بیشتر وقت بزارم و بهتر شده. دیگه صحبتش میشه کسی نمیگه این همه باشگاه میری دور بازوت انقده.  ._.
بالاخره یه سیکل مثبتیه که با شبکه اجتماعیا بیشتر شده شدتش :)
البته من که راضی ام و ازین که بیست و خورده ای سال ورزش نکردم پشیمونم واقعا حال آدم رو خوب میکنه.

آره خب همه ی مردم که نمیتونن و حتی نمیخوان روی اون بعد هاشون کار کنن. توی برنامه هایی که بعضی آدمای بزرگ حتی تو دین خودمون دادن خیلی ملاحظات بیشتری هست سر غذا.
اینجا هم که خودم غذا درست میکنم باقالا قاتوق و فسنجونم کجا بود:))
آره قبول دارم کار سختیه. صرفا برای آزمایش میخواستم ببینم چجوری کار میکنه. 

من لینک کردم؟ چیو؟ کی؟ فک کنم از وقتی وبو باز کردم فقط دونفرو لینک کردم.

منکه باشگاه نمی رم کلا نفهمیدم چی گفتی:| خودمون یه زیرزمین بزرگ داریم ورزش کردنی اونجا ورزش می کنم.

نکنه توهم اونور آبی؟ نه انگار واقعا همینطوره:| حالا اونجا پاچیباقالا ندارن چیکار می کنی؟؟؟هندونه گرونهههه؟

پاسخ:
اها اشتب شد یکی دیگه بود. دو سه تا وبلاگ جدید دیروز دیدم یاهم قاطی شد از قبلیه اونو پاک میکنم. اها ببخشید خیلی جزییات رفتم.
کانادام. هندونه نمیارزه آدم برای یه نفر بگیره. خیلی هم گرون نیست. :)) عادت میشه کرد

این الان یعنی گیاه‌خواری پَر؟

البته جا داره بگم که چیزی هم از دست ندادین:)

پاسخ:
برای فعلا ‌‌:) سعی میکنم به سمتش برم گلی قطعا کامل نمیشه.
همممم... 

چقد هیکل مهمه اخه :| مخصوصن تو دخترا.یادمه بچه که بودیم همیشه میشستیم دور هم میگفتیم خب پسرا از چی خوششون میاد.و همیشه اکثر رایا میرفت به کمر باریک.

اکثریت اون جمع الان کمر باریک ندارن :دی هورا^_^

ولی برای پسرا.همین که لاغر نباشه زیاد کافیه:دی

بلوغ دیر رس چیه دیگه :؟

پاسخ:
پسرا که مشخصه از چی خوششون میاد. واقعا مشخصه.
خیلی مقاله در مورد این که دخترا دقیقا چی‌ میخوان هست اتفاقا. و خیلی پیچیده تر ازون چیزی که فکر میکنیده! بخواید یا نخواید!!

هیچی یعنی موهای صورت نصفه نیمه و فرم بدن به اون صورتی که یه مرد بزرگسال اصولا باید باشه هنوز نرسیده رو بلوغ دیر رس در نظر گرفتم. چون تستسترون هورمون رشده و آدم رو بزرگتر میکنه. برای همینه که خانما ورزش میکنن گولاخ نمیشن ولی آقایون میشن.(مگر با استروید)

 

گولاخ ((((:

حالا شاید همشون اینطوری نباشن!شاید! کاشکی نباشن وگرنه واقعا از همشون متنفر میشم :| هیکل بین های مزخرف! بلا نسبت البته.

نمیدونم.شاید واقعا پیچیده باشه.ولی دخترا یه سری اتفاق نظر کلی دارن.یه سری قیافه ها هست که جدا از گولاخ بودن یا نبودنشون(: خیلی معمولیه.و در عین حال به شدت جذابه.حتی نمیشه دسته بندیشون کرد.دخترا کلا عجیبن.

پاسخ:
طبیعته
طبیعت جالب نیست همیشه.
طرف مقابل هم همینه
بیشترین تم کتاب هایی که خانم ها خریدن تو غرب چند تا تم مشخص داشته
۱. مرد خیلی پولدار
۲. دزد دریایی
۳. ومپایر و گرگینه
۴. جراح
که سمبل های مختلفی هستن که نشون میده طبیعتشون به چی‌ جذبشون میکنه.
برای همینه که دخترا گیر پسرای عوضی میفتن. چون جذابن. بعضیا میگن آهن پرستن چون جایگاه اجتماعی بالا جذابه. بعضیا میگن به هیکل نگاه میکنن چون جذابه. آدم بی قانون دوست دارن چون جذابه.

ازونورم پسرا همینطوره ولی خیلی ساده تر. نسبت اندازه ی بالا تنه به کمر به لگن و پارامتر های صورت ت مثل تقارن و چیزایی که مشخصه، ۹۰ درصد موضوعه که ناخودأگاه ذهنشون تخمین میزنه که چقدر مناسبن. حالا شما بگو فلانی کتاب میخونه یا آدم هنرمندیه یا... اون ۱۰ درصد باقی مونده رو پر میکنه فقط.

چیز خوب یا بدی نیست طبیعت حیوونی آدمه. برای همون خانما هم طبع مادرانه شونه که میخوان یه آدم بی قانون رو رام کنن. عین یه بچه.

من مثلا دوستام هستن که طرف زحمت میکشه تحصیلات عالی داره و کار داره ولی کلی خواستگاری رفته و نه گفتن. اونم خوانواده های مذهبی مثلا.

بالاخره همینه دیگه میخوایم قبول کنیم یا نه همینه

بعدم این که دو نفر به صورت منطقی به هم جذب نمیشن. غریزی جذب میشن ولی منطق میتونه رابطه رو نگه داره

توضیح مفصلی بود.واقعا طبیعت همیشه جالب نیست .و اتفاقا پاریزی باستانی میگه.عرضم به حضورت که میگه درسته ادم باید تقعل کنه تو انتخابش.ولی یه چیزی که پیوندارو نگه میداره عشقه.و عشق هم از زیبائی میاد چون چشم ادم عاشق زیباییه.خلاصه که اره.یکم اذیت کنندس ولی اره.

ادم بی قانون واقعا جذابه (: اینو به خانوما حق میدم.کی باشم که حق بدم.همش برای خودشون اصلا.

غریزه نمیتونه رابطه و نگهاره ینی؟لوس میشه بعد یه مدت؟

پاسخ:
از صحبتای جوردن پیترسن بود. 
جالبه
جالبه که برای شما هم جذابه.
غریزه خودش بعد یه مدت باعث دوری میشه. یه چیز جالب که تو طبیعت اتفاق می افته که حیوون ها از جفت گیری درون خانوادگی جلوگیری کنن،چون مشخصا به لحاظ ژنتیکی جالب نیست، اینه که شما وقتی یه غذایی رو میخوری، به احتمال زیاد خونوادتم همون رو میخورن. غذا هم روی بوی بدن تاثیر میزاره. برای همین تو طبیعت اونایی که بوی بدنشون شبیه همه جذاب نیستن برای هم. مثلا برادر خواهر ها.
توی رابطه هم وقتی پایدار میشه مثلا یکی از اتفاق ها همینه. و ناخوداگاه باعث کمرنگ تر شدن یکی از قوی ترین حس ها میشه
خیلی چیزای دیگه هم هست که هم جای نوشتنش اینجا نیست هم کمکی به بحث نمیکنه. ولی خب غریزه همیشه هم مثبت نیست اثرش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی