نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

هالیوود

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۷ ق.ظ


دریافت

فایل بالایی فایل صوتی این پسته و این که آسفالت شدم درستش کنم. ولیکن ایده ی خوبی بود. احتمالا ادامه بدم. چون باعث میشه یکم به درست و شمرده حرف زدن فکر کنم. ولی خب همین 2-3 تا پاراگراف فکر کنم شیرین 1-2 ساعت وقت گرفت. 

سلام

یه پیشنهاد MIS _REIHANE داده بودن که قبلا هم دوستای وبلاگی دیگه هم این پیشنهاد رو داده بودنش. اونم این بود که ویس کنیم پست ها رو و اونم بزاریم. ببینیم چی میشه.

یه ویس از بیژن هست که برام فرستاده بود و حس کردم خوبه براتون به اشتراک بزارم .

برای پیش زمینه

بیژن الان چند ماه هست که درگیر آرتریت هست و معنیش اینه که مفصلاش خیلی اذیتش میکنن و دارو های بسیار قوی ای باید بخوره.

دعا فراموش نشه

یه بک گراند دیگه هم لازمه اونم این لینکه که یه داستانی هست از یک نفر که میمیره از دیدگاه اول شخص

https://www.youtube.com/watch?v=QAnNJ4syPek

ازون جایی که احتمالا خیلی ها نمیبیننش، فکر کنم اینجوری بود که یه لحظه هوشیار میشه و صدای مردم رو دور و برش میشنوه و از شرایط میفهمه تصادف کرده یا همچین چیزی. بعد سعی میکنه خودش رو هوشیار نگه داره و امید داشته باشه ولی خب فایده ی چندانی نداره. و بقیه داستان


و خب بیژن با کمی تخلیص؟! چیزای جالبی میگفت:

در مورد این ویدیو، یه جاییش که داشت میمرد میگفت فکرم شبیه این فیلمای هالیوودی بود. من خیلی وقتا حس میکنم فیلم های هالیوودی گند میزنن به انتظارات آدم ها. تو این لحظه مرگ انتظار داری اتفاقای دیگه ای بیفته. یا واکنش دیگران. مثلا چرا الان تو من رو میبینی تعجب میکنی که حالم خوب نیست و افتضاحه. در حالی که بیماری سختی دارم و رو میزم 50 تا قرصه و روزی N تا میخورم.

علتش اینه که تو فیلم هالیوودی وقتی طرف بلایی سرش میاد، نصف صورتش میره. یا وقتی میپوکه بدنش کلی تغییر میکنه خلاصه میدونی طرف کارش تمومه، ولی برای یکی مثل من که بیماری ارومی دارم آدما نمیدونن واکنششون باید چی باشه.

یا همیشه یه نفر هست که به اون آدم کمک میکنه یا تو نقاط خیلی حساس یکی هستش که تاثیر میزاره. که این رو تو ذهن آدم ایجاد میکنه که باید خوب شی و امید هست و ... . 

خلاصه این که زندگی و شانس یه تابع یک نواخت رندومه. یعنی هرجایی یه خوش شانسی ای میاری یه جایی هم بدشانسی میاری. یعنی این که تو یه جایی بدشانسی میاری، چطوری و کجا خوش شانسی میاری معلوم نیست و باید بزاری بگذره.

قوانین دنیا قوانین هالیوودی نیست و کاشکی یکی میشست اینا رو فیلم کنه و بگه تو زندگی عادی چجوری میشه بیشترین لذت رو برد.

و خوشحالم که یه سری آدم اینجوری فکر میکنن و مثل این ویدئو که 400.000 تا لایک فکر کنم خورده بود  بگن و ادم همینجوری نره جلو.

--------------

اره خلاصه که بنظرم نه من نه هیچ کسی که همچین چیزایی رو تجربه نکرده نمیتونه درک کنه و فقط اداشو میتونیم در بیاریم. ولی حداقل باید آگاه باشیم نسبت بهشون و تا جایی که میشه درکشون کنیم. و مهم ترین چیز اینه که خودمون آماده واقعیت های زندگی باشیم.

کانال خیلی خوبیه بنظرم حیفه دنبال نکنید! اگه دوست دارید البته.

دعا فراموشتون نشه:)

-----------------------

-----------------------

اوکی تاحالا سر هیچ پستی انقدر وقت نزاشته بودم. دیشب این رو منتشر کردم ولی یهو دیدم شاید بیژن شخصی بوده این حرفاش و پیشنویسش کردم و فرستادم برای بیژن که تایید کنه. بعد یه کار خوبی کرد و اون عکسه رو میزشم فرستاد برام :)) و واضحه که تایید کردش چون الان دارید میخونیدش.

بیژن گفت اون 400.000 تا 20.000 تا بوده و اصلاحش کنم ولی بنا به دلایلی مثل اون فایل صوتیه یکم سخت بود و بپذیرید.

----------------------

ای خدا ببخشید من هی دوباره منتشر میکنم این رو. عکسه رو بیژن برای گذاشتن رو پست نفرستاده بود پاکش کردم. 

  • ظریف

نظرات (۷)

میگم که قبل اینکه خارج برید هم همینجوری تلفظاتون خارجکی بود؟ 🤔 یا اثرات اونجاست؟ 🤔 سوال جدی می باشد 

باحال بود صداتون خوبه 

 

 

تلخیص درسته 

 

پاسخ:
:)) نمیدونم والا خیلی صدای خودم رو نشنیدم و اولین بار بود یه متن رو میخوندم و سیو میکردم!
برای دوستام ویس میفرستم چیز خاصی نمیگن پس فکر کنم همینجوری بودش هر چی بود. کلمه های انگلیسی رو البته سعی میکنم ر ها و و هاش رو یکم درست بگم شاید اون بوده. البته یادم نیست کلمه ی انگلیسی ای تو متن بوده باشه؟
ممنونم ازتون.

حدس میزدم! :) ولی چه کنم که خیلی حافظه ام سر این چیزا یاری نمیکنه. بدتر از همه سر ذ و ز هاست.

فک کنم سر همین پیش‌نویس کردن و اینا پستتون کلی رفته بوده پایین، یا پایین مونده بوده، الان دیدمش :))

من اول پستو خوندم فک کردم ویس آقای بیژن رو گذاشتین :دی

 ایشالا حالشونم خوب بشه هر چه زودتر :)

 

آره واقعا تو زندگی واقعی اوضاع فرق می‌کنه با فیلما، خیلی وقتا پیش‌زمینه‌ای برا خیلی اتفاقا نداریم. اگه منظورتونو درست فهمیده باشم. 

و اینکه مرسی که ویدیوهه رو توضیحشو دادین چون وی‌پی‌انم یاری نکرد :/ ولی برمی‌گردم می‌بینمش بعدا.

پاسخ:
داستانی بود این پسته واقعا برای خودش. N بار خودش ادیت شد کلی هم اون ویسه دوباره ضبط شد. باید تیکه تیکه میخوندم و ضبط میکردم فکر کنم.
:)) منطقی بود حدستون
مثل این که این بیماری رو میشه سرعتش رو کم کرد فقط. ایشالا متوقف بشه پس ! 

درسته همین بود منظور بیژن. 
:)) آره حق میدم. چیز باحالیه. و خیلی دور از ذهن هم نیست.

خوب سلام 

رو ش رو درست بگم تلفظشو؟ 

حالا اینکه تلفظ ر و ش خارجیها با ما فرق داره یه چیزه ولی اینکه ما غلطیم اونا درست دیگه خیلی چیزه! 

اون سعیتون به همه واژگان غیرانگلیسی هم سرایت کرده :) 

پاسخ:
سلام!
نه منظورم این بود که درست تلفظ کنم کلمه های هر زبون رو. 
حالا نمیدونم
الان خیلی نمیتونم به حرف زدنم فکر کنم فعلا بپذیرید چون یه پست نوشتم که فکر کنم 10 ساعت طول بکشه ویس ضبط کردنش. بعدا فکر اونجاهاش رو هم میکنیم :)

یک پست دیگه؟ جالبه :) 

پاسخ:
خیلی هم طولانی! 

دیدم ویدیوهه رو. یه سری حرفاش از اینا بود که آدم خوبه هر چند وقت یه بار برا خودش تکرار کنه بلکه بعدا کمتر حسرت بخوره.

اون تیکه‌شم که از puppet و puppeteer می‌گفت جالب بود.

البته باز باید گوش کنم، یه جاهاش فکرم می‌رفت سمت حرفای قبلیش، دنبال نمی‌کردم :))

پاسخ:
اوهوم. خیلی چیز خوبی بود بنظر منم. آدم بدونه چی کار داره میکنه و به قول شما بعدا کمتر حسرت بخوره.

با تشکر از برنامه خوبتون

لطفا زمانشو بیشتر کتید

 

پاسخ:
نوکرم. پست بعدی انقدر فک میزنم که پشیمون بشی از این حرف

عه!من منشن شدم!^_^

دانلودش کردم ممنون!

پاسخ:
مرسی از پیشنهادتون. تجربه خوبی بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی