نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مشکل ذهنی

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۴۲ ب.ظ


سلام

تو کلیسایی که میرم بعضی وقتا و راحع بهش نوشته بودم، ۱۰ روز آخر ماه غذا میدن به مردم که اکه حقوقشون زود تر تموم شده، یه وعده داشته باشن. چون تو محله ی خیلی جالبی از شهر هم نیست موقعیتش.
رفته بودم کمک و یه آقایی بود تو اون ۲ ۳ ساعتی که اونجا بودیم، یه جا نشسته بود و نقاشی میکرد. چهره اش حدود ۴۰ میخورد شاید. و به طور ظاهری یکم مشکل ذهنی مشخص بود داره. 
اولش دیدم داره خط خطی میکنه و گفتم شاید این دفترش یه چیزیه که باهاش سرگرمه و درگیر کار خودم بودم. بعد آخر کار دیدم که چیز جالبی کشیده. اصلا هم طرح اولیه نمیکشید و پاک کنه و بره لایه بعدی رو بکشه. یه خودکار سیاه دستش بود و بسم الله، طرح آخر رو میکشید.
نشسته بودم روبروش و بهش گفتم خیلی استایلت رو دوست دارم و یکم همینجوری حرف زدیم. بعد بهش گفتم میشه کارات رو ببینم؟ بهم نشون داد حدود ۳۰ ۴۰ تا نقاشی رو. گفتم خیلی کارت خوبه. گفت خانواده ام میگن این هنر واقعی نیست! گفتم یکی از بهترین چیزایی هست که دیدم. گفتش قبلا گالری داشته چند باری و الان برای خودش میکشه فقط. یه طوری گفت که حس کردم شاید یکی دوبار بوده. چون کلا خیلی خیلی تو خودش بود و حرف زدن سخت بود باهاش نشد خیلی بیشتر حرف بزنم. 
بهش گفتم میشه یه عکس از اولین نقاشی دفترت بگیرم؟
  • ظریف

نظرات (۹)

یه لحظه فکر کردم می‌خواین بگین خودتون کشیدین و نقاشی‌تون اینقد خوب شده :))

پاسخ:
باووو نه دیگه :)))

موقع برداشتن در دیگ صلوات مسیحی میفرستن؟

پاسخ:
خخخخخ:))

چقدر قشنگه :)

+ا؟ کلیسا ها هم غذا خیرات میکنن؟ بسی جالب :)

پاسخ:
آره خیلی نقاشی هاش رو دوست داشتم منم. 
همون کارایی که میکنیم اینام یه جور دیگش رو انجام میدن :) خیلی کارای خوب نسبی نیستن خیلی وقتا که جاهای مختلف برداشتای مختلف داشته باشن ازش. برای همین حتی تو نقاطی که به هم ارتباطی نداشتنم چیزای مشابه میشه دید

یه سوال برام پیش اومد native بود این فرد؟

پاسخ:
کانادایی وایت بود چهره اش. اضافه وزنم داشت و خیلی آروم و یواش حرف میزد و خجالتی

چقدر خوبه این... چقدر قشنگه...

پاسخ:
اوهوم خیلی. کاشکی میتونستم بیشتر عکس بگیریم

جالب بود عنوان رو که دیدم نوشته مشکل ذهنی و بعد عکس رو بدون اینکه متن رو بخونم یاد یکی از دانش آموزایی که امسال توی مدرسه دارم افتادم (البته اولین باره مدرسه درس میدم:))  )  اونم مشکل ذهنی داره اصلا درس رو یاد نمیگیره اوایل اعصابم خرد میشد از این کند ذهنیش مجبور بودم  کلی اضافه کار کنم باهاش اما الان دیدم یه نقاش و ورزشکار فوق العادست و بسیار با محبت 

 

اونجاا هم قیمه میدند :))) خوبه یه چند روزی غذا مفتی میخورید ☺☺☺

پاسخ:
ا من فکر کردم اینو جواب دادم.
چجالب. آره واقعا عجیبه آدمیزاد
اصل کاریاش رو نمیتونم بخورم چون حلال نیست :)) ( تا جایی که بشه)

سلام

نقاشیش از من خیلی بهتره

کدوم کشور هستید مگه؟

پاسخ:
سلام
:) مرسی
من کانادا هستم.

بسلامتی 

برای تحصیل یا کار؟

پاسخ:
فعلا تحصیل ایشالا بزودی کار

بدجور تو روزگار پیری توسط خودمون محاکمه میشیم اگه این حرفای نابود کننده ی استعدادی که توسط خانواده زده میشن رو باور کنیم...

پاسخ:
عجیبه درک نمیکنم چرا خانواده باید این کارو بکنن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی