نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تاثیرات ریک اند مورتی

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۸ ب.ظ

 

سلام

 

نمیدونم قسمت های جدید ریک & مورتی رو میبینید یا نه ولی تو آخرین قسمت فصل 4، جری یه گربه میبینه که حرف میزنه و ادامه داستان. دو شب پیش دیدمش.

دیشب خواب دیدم رفتم خونه دوستم، که هفته بعد واقعا باید برم، و گربه اش رو دیدم. بعد این گربه هه حرف میزد و منم باهاش کلی وقت گذروندم. گربه چاقی بود و بسیار محترم! بلندش کردم روی دوشم گزاشتمش و بهش دنیا رو از ارتفاع کله آدم ها نشون دادم! 

گربه هنرمندی بود نقاشی میتونست بکشه و انیمیشن درست کنه :/

فکر کنم دیشب بود یا پریشب داشتم راجع به آتلانتیس یه ویدئو میدیدم، تو خوابه ساعت و تاریخ کامپیوتر 2450BC بود و لوکیشن رو هم زده بود آتلانتیس.

داشتم به این فکر میکردم که چقدر خنده داره تو زمان قبل حضرت عیسی باشی و تاریخ کامپیوترت سال رو به BC، قبل تولد مسیح نشون بده :))

 

  • ظریف

نظرات (۴)

:) 

پاسخ:
:)

یه بار یه قسمت از ریک اند مورتی رو دیدم، خوشم نیومد بقیه‌شو ندیدم :))

 

شما عملا موفق شدین در زمان سفر کنین! :))

پاسخ:
یکم نچسبه اولش. منم چند دفعه اول خوشم نیومد از سبکش ولی پیشنهاد میکنم یکم زوری ببینینش خیلی فلسفه جالبی پشتشه. من ازین فصل جدیدش چندان خوشم نمیاد ولی ۳ فصل اولش واقعا جالب بودن.

آخه مشکل اینه ۲۴۵۰ قبل میلاد مسیح نبوده آتلانتیس! اشتباه سفر کردم! اگه بوده باشه فکر میکنم طرفای ۱۰۰۰۰ سال قبلش بوده :))
  • هیوا جعفری
  • چه بامزه

    پاسخ:
    :)

     

    ایشالا هاگوارتز هم قسمت شه:)

    پاسخ:
    اتفاقا یه بار یه چیزی شبیه اونم قسمتم شد. انقدر خواب عجیبی بود که نمیدونم اصلا چجوری توصیفش کنم :)) ولی این ذهن بعضی وقتا یه کارایی میکنه که دومی نداره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی