نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تاریخ انقلاب

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۰۸ ب.ظ

سلام

شماره مطلبم هم 1021 هست در تاریخ 1/11/2020 11:22 :) پر از 1 و 2 و 0

 

آقایون باید از آمریکا تشکر کنن. بخاطر این که این چند روز انقدر فشار اورد که کار خود ایران بوده که وقتی اقرار کردن، دیگه قضیه لوس شده بود.

------------------------------

 

اگه راجع به تاریخ انقلاب اسلامی علاقه دارید و حس میکنید که مردم انتخابش کردن این ویدئو رو توصیه میکنم.

 

https://www.youtube.com/watch?v=d_htudbaqsk

 

 

  • ظریف

نظرات (۹)

چهل ساله دارن مردمو عذاب میدن

ما اینو نخواستیم:(

پاسخ:
متاسفانه..

کامنت ها جالب بود، انگار اونوری ها هم این مطالب رو تا حالا نمی‌دونستن و حالا با‌خبر شدن.

تحلیلی بود که سال‌ها پیش هم رونمایی شده بود که انقلاب آشی بوده که آمریکا پخته برا مردم خاورمیانه.

این هم نظری هست البته برا پذیرفتنش این ویدیو رو قبول داشتن فقط کمه .

 

 

پاسخ:
اونم جالبه.
آش خوبی هم بوده انصافاً. خیلی خوب طراحی شده بوده.
تئوری بدی هم نیست چون منطقی هستش و حوادث اون موقع رو توجیه میکنه

دقیقا مردم انقلاب اسلامی کردن و دقیقا هم هشت سال جنگیدن.

باید ریشه ها رو در این که چی شد که بعد از جنگ وضعیت به این شکل در اومد بررسی کرد‌ (که یه بخش بزرگی از این فساد موجود زحمت جناب آقای هاشمی رفسنجانی بوده)

منتها تاریخ پر از فراز و نشیبه.

پاسخ:
بله در اون شکی نیست. ولی مردم ما بشدت احساسی عمل میکنن. نمونش همین رفتار الان رو ببین. کجای دنیا ۹۸ درصد یه چیزی آورده آخه. جزوه جوگیریه. کسی که جو رو خوب دستش بگیره همه انجامش میدن

خب بلاخره انتخاب کردن درست یا غلط..

مهم تصمیماتیه ک ما الان میگیریم

و نسلی ک بعد از ما راجبمون قضاوت میکنن

پاسخ:
قطعا. من اصلا مشکلی با این موضوع ندارم. ولی تاریخ رو اشتباه بهم درس دادن بنظر میاد.

تو که به مسایل عرفانی علاقه داری بد نیست نظر من رو هم بشنوی.

می دونی امام خمینی اسمش روح الله بود و مثل یه آهن ربا عمل کرد. تموم دل ها رو بایاس کرد به یه سمتی.

دقیقا عین قاسم سلیمانی که شهید شد.

برای همین من اسمش رو جو گیری نمی ذارم. 

پاسخ:
درسته میتونم قبول کنم. چون باید چیزی می‌بوده که اتفاق افتاده. بحثم اینه که تاریخ رو یکم بهم بد درس دادن. کامل حداقل درس ندادن. شما بیشتر از من به اون خانواده های قدرتمند کنترل کننده اعتقاد داری که. و ازین اتفاقا هر چند وقت یه بار میفته ولی یادمون میره سریع. خیلی سریع مردم واکنش نشون میدن و خیلی سریع هم یادشون میره

یه‌جوری می‌گنش که فقط منطقی به نظر برسه. یعنی که هر اتفاقی در هر جای دنیا بیفته، حتما دلیلش اینه که امریکا می‌خواسته که بیفته. قبلا هم از این سخن رانی‌ها زیاد بوده.

پاسخ:
آخه خوب اتفاقات اون موقع رو توجیه میکنه. چون اتفاقات غیر عادی بوده و شبیه هیچ انقلاب دیگه ای میگفت نبوده

سلام و درود آقا مهدی 

 

موضوع و مطلب جدیدی توی این فیلم نبود(حداقل برای من)

یکی از این تلویزیونهای خارج از کشور هم اوایل سال گذشته یک مستند شش قسمتی پخش کرد ک تحلیل های خوبی توش بود (اگر اشتباه نکنم اسمش بهمن بود)

خود بزرگ بینی محمدرضا پهلوی در قبال همین غربی ها ک کمکش کرده بودن و سال سی دو ب سلطنت برش گردونند

اتحاد مسلمان و مجاهد و توده ای و چپ و راست و میانه علیه شاه در کشور

نادانی و حماقت ما مردم و جوگیر شدنمون با برنامه های آیت اله بی بی سی

و .....

موجب شد خاکی بسرمون بریزیم ک غربیها برامون تهیه دیده بودن

این کتابها هم میتونه شناخت بهتری بهت بده 

خاطرات ژیسکاردستن (بخش مذاکرات گوادلوپ)

خاطرات هلموت اشمیت (مداکرات گوادلوپ)

خاطرات هایزر

چند فیلم سخنرانی کارتر (در یوتیوپ بگردی پیدا میکنی)

خیانت ب امید بنی صدر 

انقلاب ایران در دو حرکت (بازرگان)

پاسخ:
سلام! ممنون!
راستش من خودم خیلی درگیر این چیزا هیچ وقت نبودم و چیزایی که شاید بدیهی باشه رو نمیدونستم. باید کم کم مطالعاتم رو تو این زمینه ها زیاد تر کنم. 
ممنون بابت معرفی ها!

چقدر دلم تنگ شده بود برای اینجا و خوندن پست هاش.

برف نو برف نو سلام! نمیدونم وبلاگ منو یادتهست یا نه:"

پاسخ:
ممنون! این چند وقت با این اخبار خیلی دلم به نوشتن نمیره. بیان هم خیلی دپ شده فضاش.
آره بابا وبلاگ شما رو مگه میشه یادم بره :)) چک میکنم همه بلاگا رو ولی نظر خیلی ندارم که بدم

سلام. اینو چند وقت پیش دیده بودم الان خیلی یادم نیست چی می‌گفت زیادم هست حوصلم نمی‌کشه دوباره ببینم فقط اینکه سری دومش رو پریروزا داد یه نگاه بنداز. ما اون زمونا نبودیم و هرکی هم هرچی می‌خواد میگه ولی این کلیپش که در مورد حوادث اخیره و ما اطلاعات بیشتری داریم قشنگ بایاس توش واضحه. بعد دقت کن چقدر قضیه رو مهم می‌کنه و کار ترامپ رو بزرگ جلوه میده. ملت رو هم می‌ترسونه از اینکه یه دموکرات بیاد الان. کلیپ‌های دیگش رو هم دیدم، یارو از اون راست‌های عاشق کاپیتالیسمه. به این لامصبا اعتمادی نی، اینا دشمنن!

https://youtu.be/qLv17kuBJrU

پاسخ:
سلام خیلی کامنت خوبی بود. نه من اصلا فکر نمیکنم که این بنده خدا راست حسینی میگه. بکگراند خودش مشخصه که آدم کپیتالیستی هست. اصلا شغلش مشخصه. ولی برای فهم بیشتر قضیه لازمه که نظر های مخالف و عجیب تر شنیده بشن. وسط مهمونی ام حتما میبینم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی