نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

چالش 20 سال دیگه

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۳۷ ب.ظ

سلام

این چالشا خیلی سخته همیشه!

من تا 20 روز دیگه هم ایده ای ندارم چیکار میخوام بکنم انقدر همیشه کارام رو یه دفعه ای و یهویی و افراط و تفریطی انجام میدم. 

ولی یه چیزی رو مطمعنم، تا 20 سال دیگه حتما گواهینامه ام رو گرفتم! 

یه خل و چلی مثل خودمم پیدا کردم از این سینگلی در اومدم، که بیچاره خونواده، باید دو تامون رو تحمل کنن به جای یه دونه.


بیچاره ها فکر میکردن که میرم یه دختر پیدا میکنم سر و سامون میگیرم ولی نمیدونستن که اینجوری میشه :))

 

ولی آخرش راضی ان، بالاخره همون چیزی که هستیم پذیرفتنمون و دیگه میدونن کار زیادی ازشون بر نمیاد :). 

 

بعد، تازه 40 رو هم رد کردم. تو 40 قراره یه بار دیگه تازه متولد بشم و اون ورژن خودم رو باید ببینیم چه شکلی میشه که گل بود و به سبزه نیز آراسته میشه :)

 

مرسی از دعوت:)

 

  • ظریف

نظرات (۱۰)

با دو سه خط اول کاملا موافقم اصلا نمیتونم با این نوع یهویی یه کاری انجام دادنم برا بیست سال دیگه فک کنم که دارم چیکار میکنم 

:))) حالا گواهی نامه رو دیگه تا بیست سال به تاخیر نندازید

 

این قسمتی هم که از همسر اینده یاد کردید نگه دارید بعدا بهش نشون بدید بگید یه روزی بهت گفتم خل چل :))) قطعاا واکنش خوبی میبینید

پاسخ:
:)) 3 بار امتحان دادم رد شدم دیگه چند سال گذاشتمش کنار.
حالا بزار بره جلو ببینیم چی میشه. شاید گرفتمش!

خودش در جریانه اون موقع :)) 

اقا در باب اینکه صحبت از سینگلی شد 🙂 یه پست در مورد دیت کردن و اینا وضعیت چجوری بخاطر تفاوت فرهنگ و هر چی به ذهنت‌میاد میگی سینگل نیایم اونجام سینگل به گور بشیم😄

پاسخ:
ایده جالبیه. خودم که تجربه ام خیلی محدود بوده ولی خداروشکر دو سه نفر دور وبرم دارم که تهش رو در اوردن. اگه بشه تو یوتیوب مصاحبه میزارم توضیح بدن از زبون خودشون :)
ایشالا که یه خوبش پیدا میشه
  • miss writer •میترا محمدی•
  • کلا ایده ای ندارید؟مثلا جهان در آینده چه شکلی میشه؟یا مثلا آرزوهاتون چطور پیش میره؟

    پاسخ:
    چه چیز جالبی گفتی
    چرا اتفاقا در مورد جهان که ایده زیاد دارم. داستان اینجوری شروع میشه که انقدر ویدئو و پست میزارم تا یه نفر هم نمونده باشه که ندونه قضیه ماشروم و دین چیه، بعدش دین به شکل دوگماتیکی که هست تحت فشار قرار میگیره و کم کم از بین میره و دینی که باید باشه جاش رو میگیره. یوتیوبر های ایرانی زیاد میشن و هر کسی از کارایی که علاقه داره فیلم میزاره تو یوتیوبش، اینجوری درونگرا هایی که کارای جالب میکنن همدیگه رو بیشتر میشناسن و دوست میشن. برونگرا ها هم که کلا راحتن. ولی کلا زندگی مردم شفاف تر میشه و معلوم میشه هر کسی چی کار میکنه. بعد ایرانی ها در مورد یوتیوب کم میدونن. اگه بدونن یه جوری میریزن یوتیوب رو میگیرن که همه تعجب میکنن. حتی کم کم آهنگای ایرانی تو سرچ ها بیشتر بالا میاد و مردم گوش میکنن و فارسی رو یاد میگیرن. فارسی برمیگرده به جایی که باید باشه و احترامش دوباره زیاد میشه. ماشروم باعث بیشتر شدن خلاقیت و هنر دوستی آدما میشه. تو ایران ماشروم و ماریجوآنا آزاد میشه و کلی توریست میکشونه به ایران و توی مسجد های ما میرن و ماشروم میزنن و خداشون رو پیدا میکنن. ازونطرف از هنر ایرانی خوششون میاد و کلی فرش و چیزای دیگه میخرن چون رو ماشروم حال میده دیدن این زیباییها. بعدم برمیگردن کشورشون و کلی توریست دیگه میفرستن. مصرف گرایی به شکلی که هست کمتر میشه و مردم بیشتر کارای هنری میخرن. مردم بیشتر به سمت بیرون شهر ها مهاجرت میکنن چون روحشون تو خونه های فسقلی شهری جا نمیشه. پس روستا ها دوباره جون میگیرن. چون شهرا خلوت تر میشه آلودگی کمتر میشه و بافت فرسوده رو از بین میبریم و درخت میکاریم. کلا خوب میشه.

    منم این وسط حالش رو میبرم :))))) 

    باحاله :) بنظرم تئوریش 100% درسته حداقل. تو اون ویدئو های اول کانال گذاشتم تئوریشو.

  • miss writer •میترا محمدی•
  • آره به نظر منم این ایده منطقیه یکم عجیب غریب هست ولی با ذهن جور درمیاد.حالا ماشروم چیه دیگه؟؟

    پاسخ:
    مرسی ممنونم :)
    ماشروم که خودش یعنی قارچ ولی قارچ ها سه تا مدل دارن، 
    قارچای خوراکی که تو غذا میریزیم
    سمی که کشنده هستن 
    و سایکدلیک یا روح نشان دهنده که کلمه ی نسبتا زشت توهم زا هم بهش میگن. منظور از ماشروم این گروه سومه.
    یه تحقیقی کردم که تو کانال گذاشتم که منابعی که حرف رو تایید میکنه رو میگم که یه سری مستند و تد تاک و ... است. الانم کم کم دارم هر بخشی از تحقیقه رو تو ویدئوهای حدود بیست دقیقه ای میگم و سعی میکنم اثرای هنری مرتبط یا کلا چیزای مربوط رو بزارم تو ویدئو ها که جالب تر بشه احتمالا

    اولین بار که داشتم رزومه می‌نوشتم یه دونه از این تمپلیت آماده‌ها بود، تهش پرسیده بود که برنامه‌ت واسه ۵ سال آینده چیه؟ هنگ کردم :))

    حالا اون موقع یه چیزی سر هم کردم ولی هنوزم نمی‌تونم اینقدر بلندمدت فکر کنم :))

     

    باز همین که پذیرفتن خوبه به نظرم :))

    پاسخ:
    :))) خخخ
    با این وضعیت دنیا نمیشه اصلا به ۴ ساعت دیگه فکر کرد:))

    قبل از جریان کرونا یکی دو بار رفته بودم مصاحبه شغلی همه شون هم همچین سوالی رو می پرسن از آدم انگار که سوال قحطیه والا! الان خوشحالم که از این به بعد اگه برم مصاحبه این سوال رو ازم بپرسن می تونم بهشون بگم دیدید یه هفته ای کل دنیا رفت رو هوا؟! جواب سوالتون که پنج سال دیگه کجایید اینه:دی

    پاسخ:
    :))) دقیقا! خیلی همه چیز غیر قابل پیش بینیه

    از وقتی کرونا اتفاق افتاد به این نتیجه رسیدم برا بیست سال دیگه که هیچ واسه یه ماه دیگه هم نمیشه برنامه ریزی کرد

    پاسخ:
    آره واقعا نمیشه. ولی رویا پردازی که میشه :)
  • شنگول العلما
  • برای خواستگاری گواهینامه لازم می شه. عروس خانم رو ببری این ور و اون ور^_^  راننده عروسی رو چی کار کنیم

    پاسخ:
    همین، یکی از شرایطش اینه که خودش راننده ی مسابقه ای چیزی باشه که بهونه داشته باشم که چرا عروس پشت فرمونه :))
  • سعید حقیقی پور
  • جالب بود واقعا!

    شاید آینده اونقدا هم عجیب و غریب نبود ولی خب آینده پردازی کارگاه ذهنی مونه دیگه که قرنطینه هم نمیتونه بگیره ازمون

    راستی یه سوال هم داشتم مهندس ازتون.شما میدونید میدان های اطراف خطوط انتقال برق تو چه اردریه حدودا؟

    خیلی رو مخم داره راه میره جوابی هم براش ندارم :/

    پاسخ:
    ممنون! آره امیدوارم حالا هرچی هست خوب باشه
    چه سوال خوبی. خیلی وقت بود درگیر این چیزای قدرت سیستمی نیفتاده بودم :))
    http://bayanbox.ir/download/7740688330461726528/Electric-and-Magnetic-Fields-in-Vicinity-of-Overhe.pdf
    شکل Fig. 3 رو ببین
    برای خط 400 کیلوولت اون شکلی حساب کرده تو ارتفاع یک متری.  به بیشتر از 3 کیلوولت بر متر هم میگه میرسه. یه مستند بود که لامپ مهتابی دستش گرفته بود زیر خط انتقال رفته بود و روشن میشدن مهتابیا. فکر میکنم ولتاژ خوبی باید دو سر مهتابی بیفته تا گازش رو برانگیخته کنه
  • سعید حقیقی پور
  • مرسی این مقاله هه کجا بود من ندیده بودمش :) کلی گشتم آخه!

    نه مهندس میدونی من برام میدان مغناطیسی مهمتره چون میخوام ازش برا شارژ باتری یه تجهیز استفاده کنم.ینی اول dc کنم و بعدش باتری رو باهاش شارژ کنم یاهم اگه بتونم میخوام مستقیم تجهیز رو باهاش روشن کنم(حدودای ۴۰ آمپر تو ولتاژ ۱۲ میخواد) سوال اینه که اصن روش های القایی میتونه این حجم جریان رو بده؟ و اینکه میشه رو خطوط انتقال برا این کار حساب کرد؟

     

    البته ببخشید اگه مرتبط به این پست نیستا :)

    پاسخ:
    نمدونم والا چی سرچ کردم :))
    تو اون مقاله راجع به میدان مغناطیسی هم گفته فکر کنم. ولی اینو توانی که میخوای یه حلقه خیلی بزرگ فکر میکنم نیاز داشته باشه. باید حساب کتابشو بکنی. 
    نه بالا مرسی که خاطرات فیزیک دو رو زنده کردی :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی