نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آداب و رسوم!

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۰۶ ب.ظ

سلام

 

فکر کنم چند سالی هست که سعی میکنم آخر August که میشه The end of August یانی رو گوش کنم.

یه رسم و رسوم کوچیک شخصی :) بنظرم باحاله آدم ازین چیزا داشته باشه و شخصی خودش باشه.

دقیقا به همون دلیلی که کارای دیگه رو تو طول سال تو روزای مشخص انجام میدیم و یاد سال قبل که اون کار رو کردیم میفتیم.

امروزم آخر آگسته. (شاید بود)

2020/8/31

 

  • ظریف

نظرات (۷)

زیاد ربطی به این‌ پست نداره، ولی می‌دونی که چرا این‌همه گندکاری بزرگ بالا می‌آریم تو زندگی؟ همه‌شون به خاطر چیزهای شخصی کوچیک...

(روی حرف‌ام با مضمون پست نبود. فقط حالم نسبتاً بده.)

پاسخ:
بنظرم بی هدفی یا گم کردن هدف باعث میشه که سعی کنیم با برطرف کردن نیاز های کوتاه مدت با هر روشی که میشه زندگی رو جلو ببریم. بنظرم (البته نظر یه استاد روانشناسیه که حرفاشو گوش میدادم) مشکل این رفع نیاز های کوتاه مدت اینه که معنی زیادی به زندگی نمیدن و بعد یه مدت به سمت بی نظمی و از کنترل خارج شدن میبرن زندگی رو. چون تعریفشون روشونه. کوتاه مدتن. یکم واقع نگری و کمک گرفتن از آدمای کار درست و صادق تر شاید بتونه محدوده دید رو بیشتر کنه و تصمیما رو پر معنی تر و طولانی مدت تر کنه.

هوا هوای خسته ایه اصلا این روزا

سلام :)

چه جالب من از این کارهای شخصی که هر ساله تکرارشون کنم ندارم :)

باید بهش فکر کنم :)

پاسخ:
سلام!
جالب میشه هرکی یکم ازینا داشته باشه. یخورده فرهنگ شخصی! بعد میشه با بقیه به اشتراکش گذاشت!

منم آهنگ Secret Land. رو از sandra

هر نوامبر سعی میکنم گوش بدم یا وقتایی ک هوای سرد پاییز خیلی سوز داره...

فکر میکردم خودم فقط از این فانتزیا دارم :)

 

پاسخ:
چه خوب! نشنیدمش! گوش میکنم! 
من برای نوامبر November Rain و November sky دارم! ابری و دپرس باشه و با اینا یکم گرم بشه :)

ممنون بابت آهنگ هایی ک معرفی کردی

گذاشتم دانلود بشن :)

آره یا مثلاً روز تولدم حتماً آهنگ

Happy birthday از 2pac

و

In de club از 50cent

رو گوش میدم

 

 

پاسخ:
چخوب! توادم چند هفته دیگس. اینا رو میزارم گوش کنمشون پس!
  • فاطمه ‌‌‌‌
  • اینی که میگم عادت ثابتی نیست ولی یه مدت هر موقع وسط تابستون بارون میومد می‌رفتم آهنگ Summer Rain از کریس دی برگ رو گوش می‌دادم :))

    پاسخ:
    چه انتخاب جالبی! نشنیده بودم!

    مثل تولدها! مثل عید! این مناسب ها به آدم یادآوری می کنه که زنده ست! زنده و ارزشمند!

    :)

    پاسخ:
    چه نگاه قشنگی!!
  • جواد انبارداران
  • یانی دو بخش توی زندگیش داشت

    بخشی که سیبیل داشت

    و بخشی که سیبیل نداشت

    این مال کودوم بخششه؟

    پاسخ:
    آفرین به دقت !
    این برای زمان پیشبیسیبیلیشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی