نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

A Star is Born (2018)

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۰۷ ب.ظ

 

سلام

جالبه که این فیلم دو سال از دست من در رفته بود.

بوضوح میخوام اسپویلش کنم پس اگه این شاهکار رو ندیدید نخونید. البته که هرچقدر هم بگم وقتی ببینیدش یه حس و حال دیگه ای داره.

 

نمیخوام خیلی بنویسم راجع بهش ولی فیلمای زیادی نیستن که بتونن یه سمفونی از اتفاقات رو کنار هم بزارن و آخرشون یه جوری کل اتفاقات رو بکوبن تو سر بیننده که زار بزنه. 

نشون دادن شکسته شدن قلب هنر زیادی میخواد که واقعا انگشت شمارن فیلمایی که اینجوری بودن برام.

و در کمال تعجب، خواننده عجیب غریب، Lady Gaga که اصلا نمیتونستم ظاهرش رو تحمل کنم انقدر عجیب بود، بدون اون لباسای خاصی که میپوشه تو این فیلم ظاهر شد و فکم رو زمین بود وقتی دیدم این بنده خدا میتونه مثل بچه آدم هم باشه.

از اون ور بردلی کوپر رو من اصلا تو نقش جدی ندیده بودم و چقدر هم قشنگ این نقش رو بازی کرده بود.

و سوال معروف یه بازیگر رو خواننده کردن آسون تره یا یه خواننده رو بازیگر کردن رو باز هم بی جواب گذاشتن.

نمیدونم بدونید چه ارادتی به LaLa Land و The Fault in Our Stars دارم ولی کاملا قابل رقابت بود با این دوتا تو نشون دادن قلب شکسته.

 

  • ظریف

نظرات (۱۰)

من ندیدمش ولی با اجازه خوندم :)

ولی خیلی خوشحال شدم که بازم فیلم معرفی کردین

اولین فیلمی که توی پیشنهاداتون دیدم interstellar بود که واقعا معرکه بود :)

و بعد اون کم کم اکثر فیلم های معرفی رو دیدم 

اینم اضافه شد به لیست دانلود ها :) 

پاسخ:
:) مرسی مرسی مرسی
خوشحالم دوست داشتید! 
فیلم خوب دیدید بگید ببینم ! :)
  • فاطمه ‌‌‌‌
  • منم دو ساله اینو دانلود کردم هنوز ندیدم :))

    ولی به نظرم اسپویل نکردین :)

    پاسخ:
    وقتش رسیده!!!
  • عباس احمدی
  • منم ارادت خاصی به اون دو مورد دارم. برم اینم نگاه کنم ببینم چی میشه.

    پاسخ:
    راضی کننده خواهد بود :)

    ولی باز هم نمی‌تونم لیدی‌گاگا رو تحمل کنم؛ مثل کارداشیان‌ها... :|

    پاسخ:
    تو این فیلمه واقعا قابل قبوله :)
  • سُولْوِیْگ 🌻
  • یکی از سوالای زندگی م اینه که چرا برعکس اکثر افراد فکر نکردم که این فیلم شاهکاره. :/

    خوشم اومد ازش، اما فقط همین.

    پاسخ:
    چند جور میشه ازش لذت برد
    ۱. به لحاظ کارگردانی، که شما ذهن اون کارگردان که تونسته این رو به تصویر بکشه رو سعی کنی بخونی ببینی چی کار کرده. چون بعضی وقتا انقدر فیلما رو خوب میسازن که عین واقعیته و آدم یادش میره اینا دارن نقش بازی میکنن
    ۲. به لحاظ داستانی، که لازمه آدم خودش رو جای شخصیت اول بزاره و باهاش بره جلو و حس ها رو تجربه کنه و آخرش هم دردی کنه
    ۳. به لحاظ زیبایی ایده، که آهنگای تو فیلم بخشی از داستان بودن. یعنی یه داستان نوشته، یه عالمه آهنگم براش درست کرده، و به اون خوبی اجراشون کرده. 
    ۴. به لحاظ بازیگری، که احساسا رو تو صورت بازیگرا سعی کنی ببینی که چقدر طبیعی انگار واقعا وسط اون داستانن

    یعنی فقط منم که از La La Land خوشم نیومد؟:( 

    این فیلمه خوبه ولی.

    پاسخ:
    بستگی داره چجوری فیلمه رو ببینی. یکی ممکنه اعصابش خورد شه از اون همه موزیک، در حالی که خود موزیک ها و رقص ها جزوی از فیلمن.
    خودت رو بزار جای شخصیت آقاهه و تا تهش باهاش برو
    سرش به کار خودش بود و یهو یه دختره تصادفی اومد تو زندگیش. با هم فصل ها رو گذروندن و بالا پایین شد رابطشون، روزای خوب و بد داشتن ولی رفتن دنبال رویاهاشون، که چیزی بود که شاید به هم رسونده بودتشون باعث شد که از هم جدا شن. گوش دادن به حرف دل دردسر سازه
    و صحنه ی آخر، پسره تنها اون کلابی رو که میخواست درست کرده بود و اسمش رو گذاشته بود seb's و موفق هم شده بود. دختره هم هنر پیشه خوبی شده بود و دوباره تصادفا دلشون اینا رو به هم رسوند. تو چشمای همدیگه نگاه کردن و پسره عشق زندگیش که کلی براش رویا بافی کرده بود رو دید که انگار خوشبخت و خوشحال روبروش نشسته. منتها به جای خودش یه مرد دیگه کنارشه. 
    اونجا قلبش شکست.
  • •miss writer•
  • واقعا همه فیلمایی که اسم بردی از بهترینا و موردعلاقه‌های من هستن+five feet apart و sun is also a Star 

    +حالا من برعکس لیدی گاگا رو ندیده بودم و بعد دیدن فیلمش که اسمشو سرچ کردم توی اینترنت گفتم خدایااا این همونه؟!چرا انقدر عجیبه آخه!قیافه معمولی خودش که خیلی دلنشین‌تره!

    پاسخ:
    اااا ندیدم اون دوتا رو! باید ببینم!
    آره خیلی معصومه چهره خودش :) خیلی عجیب غریب میکنه خودشو

    سلامی دوباره :)

    فیلم رو دیدم واقعا یجاهایشو خیلی دوست داشتم

    ولی خب کلیات موضوعش تکراری بود

    یک فیلم قبل این که دیدم اسمش Parasite

    بار اول که دیدمش گفتم اه چقد بخش اخرش بد بود

    ولی بار دوم فهمیدم که پشتش مفهوم خوبی بوده :)

    پاسخ:
    سلام
    بنظرم موضوع شکست عشقی همیشه تکراریه. ولی این که هر کسی بتونه خودش تجربش کنه و اینم که بشه بیانش کرد، به شکلی که هر کارگردانی و نویسنده ای یه جوری تلاش کرده بیانش کنه ارزشمنده. 
    این که چه احساسایی تجربه میشه.
    ایشون اومده بود یه فیلم موزیکال درست کرده بود. یعنی نه تنها فیلم بود بلکه چند تا آهنگ هم برای فیلم درست کرده بود و اجراشون کرده بود. خیلی جالب بود بنظرم
    Parasite رو یه بار خیلی بد دیدم. باید ببینمش دوباره

    Five Feet Apart هم خیلی نازه!

    اگه ندیدینش ببینینش ^^

    پاسخ:
    اینو زیاد بهم گفتن ببین! دیگه حتما باید زود ببینمش!
    از بس که خوبهههههه =]
    آره ببینیدش ! زود ، خیلی زود •-•
    پاسخ:
    حتما!!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی