نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سال ۱۴۰۰ _۲

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۴۱ ق.ظ

سلام خدا

چی بخوام ازت برای سال ۱۴۰۰؟

اول از همه این که خودت که بهتر از هر کسی میدونی و من کی باشم که بخوام چیزی. 

ولی ازون جایی که منو آفریدی میدونم فرصتش رو داری به غر زدنام گوش بدی و چیزای کوچیکی که میخوام رو گوش کنی.

خدایا میدونی کوچیک تر از اونی هستم که بخوام صلاح خودم و بقیه رو بدونم.

خدایا خودت میبینی نفهمی منو. خودت میبینی مغز کوچیکمو. خودت میبینی فکر محدودم رو. 

خدایا میبینم فهمت رو. میبینم عظمت مغزتو که حتی تو ذهنم نمیتونه بگنجه. خودم میفهمم که نمیفهمم.

خدایا ازت میخوام این سال ۱۴۰۰ رو طوری کنی که سختی های این دو سال اخیر که کل سیاره رو درگیر کرده بود رو بتونیم تو جهتی استفاده کنیم که عذابی که خودمون برای خودمون درست کردیم کمتر بشه‌.

خدایا ازت میخوام بهمون نشون بدی چجوری باشیم بدون این که لازم باشه خودمون رو سرگرم چیزی بکنیم که افسردگیمون رو بپوشونیم.

خدایا ازت میخوام کمک کنی کم کم از بند اسارتی که بشریت برای خودش درست کرده نجاتمون بدی. خودمون برای خودمون درست کردیم.

خدایا میخوام یکم فهممون رو بیشتر کنی و درسای زندگی رو به خوردمون بدی و کمک کتی بفهمیمشون چون واقعا این دنیا نامیزونه و هممون مقصریم‌. نمیفهمیم مشکلمون چیه.

خدایا کمک کن ذهنمون و روحمون آزاد بشه.

امیدوارم ۱۴۰۰ سال خوبی برای همه باشه.

  • ظریف

نظرات (۶)

چه قشنگ و قابل فهم و شفاف...

انشالله که به اجابت نزدیکه این ارزو...

پاسخ:
مرسی:) انشالله
  • میرزا نوشته
  • خیلی هم عالیه

    برای خدا زبان و ادبیات اصلا مهم منیست

    زبان خدا، زبان دل هست، زبان عمل و نیست هست

    پاسخ:
    چیزایی که میفهمم رو بیشتر دوست دارم
  • میرزا نوشته
  • زبان عمل و نیت هست *

    خدایا ازت میخوام بهمون نشون بدی چجوری باشیم بدون این که لازم باشه خودمون رو سرگرم چیزی بکنیم که افسردگیمون رو بپوشونیم.

    mostfet.blog.ir

     

     

    آمین 

    پاسخ:
    آمین :)

    خدایا کمک کن ذهنمون و روحمون آزاد بشه.

    آمین :))))r

    پاسخ:
    آمین!

    چقدر قشنگ.

    از معدوود دعاهایی که بعدش از ته دلم می‌گم «آااااااامییین»

    پاسخ:
    مرسی استیو جان :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی