نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

First Snow

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۱۵ ب.ظ

سلام

 

امروز هوا منفی 24 درجه بود و با باد منفی سی و خورده ای درجه میشد.

قبلا ها برام بیشتر سوال بود این دما ها چه معنی ای دارن ولی الان که وسطشم، معنیشون اینه که طبیعت شوخی نداره. ماشین دیر استارت میخوره و شش میسوزه و نباید خیلی ساده گرفتش.

https://www.youtube.com/watch?v=IYfdY4Sl-EQ

آهنگ First Snow از فیلم The Fountain شاید خیلی دقیقا این شرایط نباشه ولی امروز داشتم صبحونه میخوردم و گوش میدادمش و به سرما فکر میکردم.

 

  • ظریف

نظرات (۴)

سلام 

با این وضع دما، بیرون از خونه هم میرین؟ :)

پاسخ:
سرکار باید بریم! مدیرم ماشینش روشن نشد و من رفتم دم خونه اش بردارمش! 
باتری ماشینا تعطیل میشه تو این دما.

شرایط دهشت انگیزی هستش!

پاسخ:
یخ!

خوش به حال اونا که ییلاق قشلاق میکنن؛ تابستون میرن کانادا پاییز و زمستون برمیگردن

پاسخ:
تو کانادا تو ماه های ژانویه و فوریه خیلیا مخصوصا آدمای مسن تر میرن سمت فلوریدا یا جاهایی مثل کشورای آمریکای جنوبی. ولی خب آدم باید یکم آزادی عمل داشته باشه بتونه ازین حرکت ها بزنه

من اینجا یکم سرد میشه انواع و اقسام کاپشن و شال کمر و بافتتی و ... میپوشم بازم بعضی وقتا سردمه😂😂

ووششش منفی ۲۴ خیلیییییه :""

پاسخ:
دیروز هیچی تو خونه نداشتم و غذا سفارش دادم، پیک نمیتونست خونه رو پیدا کنه، خلاصه با یه بافتنی که جلوشم باز بود رفتم بیرون. فکر کنم تا یکی دو دقیقه آدم میتونه تحمل کنه ولی بعدش حسابی سرما تو پوست نفوذ میکنه!
اونایی که شغلشون پیک و اینجور چیزاست و هی باید از ماشین پیدا بشن خیلی کارشون سخت میشه تو همچین آب و هوایی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی