نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کوییز-1

پنجشنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۱، ۰۹:۴۴ ب.ظ

سلام

 

میخوام یه کوییز ازتون بگیرم.

یه برگه در بیارید و جواب بدید هر کدومشون رو که دوست داشتید

دوست داشتید همین جا به چند تاشون جواب بدید یا اگه مفصله هر وقت وقت داشتید یه پست ازش بنویسید.

 

1- وظیفه ی ما تو زندگی نسبت به خودمون چیه؟ تعدادی از کار هایی که لازمه انجام بدیم تا لحظه ی آخر زندگی خوشحال بمیریم رو لیست کنید.

2- وظیفه ی ما تو زندگی نسبت به کسایی که دوستشون داریم چیه؟ دوباره تعدادی از کار هایی که در قبالشون باید انجام بدیم رو لیست کنید.

3- وظیفه ی ما در قبال کسایی که قبل از این که دوستشون داشته باشیم دوستمون دارن چیه؟ لیست!

4- اگه کاری که برای یه نفر دیگه انجام میدیم رو عشق بگیم، 

4-1- عشق چه کار هایی رو شامل میشه؟ چند تاش رو لیست کنید

4-2- عشق چه رنگ هایی داره؟ فقط به شکل کارایی که آدم رو خوشحال میکنه هست؟

4-2.5- آیا عشقتون رو معامله میکنید؟ در قبالش انتظار دارید؟

4-3- در قبال عشقی که به یه نفر دادید ازش چه انتظاری دارید؟

4-4- آیا بنظرتون باید عشق خلاصه به یک نفر یا خانواده بشه؟ یا گروه دوستان؟ یا غریبه ها هم شاملش هستن؟ کجا مرز توجهتون رو تعریف میکنید؟

4-5- انواع عشقی که تو ذهنتون هست رو بیان کنید. چند تاشون رو تجربه کردید؟ چند تاشون برای کتاب داستان ها هستن؟

5- از بقیه چه انتظاری دارید؟ چه کسایی باید به شما عشق و توجه بدن؟ در قبال کاری باید باشه یا بخاطر خود وجودتون باید باشه؟

 

  • ظریف

نظرات (۶)

1. ضرر به خود و دیگران و حیوانات و .. نرسانیم 

2. دوستشون داریم ، چرا باید وظیفه هم داشته باشیم ؟ :""" اون دیگه لطف عه XD

3. اخ... اینو نمد واقعا...سخته

4. تجربه نکردم بای

 

4 قسمت 5 : هم... عشق مادر فرزندی - پدر فرزندی - خالق مخلوق و برعکس -  انسان به انسان خیخیخیخی اون دو مورد اول با این انسان به انسان توذهن من فرق میکند

 

5- پدر مادر باید بدن ...دیگه میخواستن به دنیا نیارن /:  البته ماهم باید .

 

دیگه همون حسش نیست ... خلاصه ج دادم

۱. توشه جمع کنیم برای خودمون. علم‌اندوزی، مال‌اندوزی، رسیدن به آرزوها و اهداف.

۲. همراهیشون کنیم و تا جایی که می‌تونیم کمکشون کنیم به آرزوها و اهدافشون برسن.

۳. چون دوست داشتن آدما باعث تأثیرپذیری میشه، باید حواسمون به تأثیراتی که روی این گروه می‌ذاریم باشه. حواسمون باشه اگه همراهی هم نکردیم گمراهشون نکنیم.

۴.۱. صرف کردن وقت و انرژی و پول و سایر سرمایه‌هایی که داریم.

۴.۲. رنگشو نمی‌دونم ولی عشق حال هر دو طرفو خوب می‌کنه. یا حالا یا بعداً. ولی به هر حال حال‌خوب‌کنه. می‌تونه سبز باشه.

۴.۲.۵. گاهی آره و اغلب نه. گاهی در مقابل عشق، انتظار عشق دارم ولی اغلب نه. بستگی به فرد و به کاری که می‌کنم داره.

۴.۳.  معمولاً هیچ انتظاری از خودش ندارم ولی دوست دارم چرخهٔ زندگی یه روز این عشقو بهم برگردونه با یه واسطهٔ دیگه. 

۴.۴. مرز نداره. در رابطه‌م با هر کی که باهاش در تعاملم می‌تونه عشق در جریان باشه.

۴.۵. تو این سی سال زندگی فکر کنم همهٔ انواعشو تجربه کردم. عشق به خدا، به استاد، معلم، هم‌کلاسی، همکار، خانواده، فامیل، غریبه، پزشک، پیک، هر کی که باهاش در تعامل بودم و حتی به آدمایی که ندیدمشون. هیچ کدوم افسانه نبودن.

۵. کلاً سطح انتظارم پایینه. انتظار خاصی از بقیه ندارم ولی طبق قانون سوم هر عشقی هر حس خوبی که به بقیه دادی دوباره به خود آدم برمی‌گرده به یه نحوی.

سلام

پاسخ سوال ۱ تا ۵ پشتِ برگه

.

.

‌.

.

.

 این جا مثلا پشت برگه هست :)

به نام خدا از آن جا که خودم در یافتن واژگان و چینش اون ها برای انتقالِ آن چه درونم هست ناتوانم کتاب "طریقت عشق" شرح حال این جانب به سوال ۱ تا ۵ .

+ و هم چنین جهت چکش کاریِ نهایی منظومه یِ لیلی و مجنون اثر حکیم نظامی گنجوی خدمت حضورتان پیوست می شود! (خیلی فرهیخته طور)

[ و اما مرحله ی بعد در انتظارِ انتشارِ کلیدِ پاسخ نامه یِ کوییز از طرف طراح می باشیم... )

باید قشنگ بشینم سر فرصت آماده کنم و بنویسم همه رو :دی

من پست گذاشتم البته منظور بعضی سوالا رو خوب نفهمیدم و طبق برداشت خودم جواب دادم 😁

وقت شوهر کردن ت شده

پاسخ:
😀
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی