نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

Britannia woods community

يكشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۷ ق.ظ

سلام

 

امروز به طور تصادفی یه جایی رفتم که بنظرم جالبه باهاتون به اشتراک بزارم.

این طور که خونده بودم، یه جایی قرار بود تو یه پارکی یه نمایشگاهی باشه از کارای دستی هنرمند های شهر و میخواستم اونجا برم. متوجه شدم که اصلا امروز نبوده و رفتم یکم سرچ کردم و دیدم یه جای دیگه هست که نمایشگاه عکاسی گذاشته از هنرمند های محلی.

خیلی نخوندم و صرفا بخاطر این که با دوستم که اسم مستعارش رو باران میزارم به صورت خیلی تصادفی، راجع به عکاسی اجتماعی صحبت کرده بودیم، گفتم باید جالب باشه و رفتم.

وقتی رسیدم تو محله دیدم که چقدر جالب که کلی آدم سیاه پوست دارم میبینم. اصلا انتظارش رو نداشتم. انتظار نداشتم محله ی کوچیکی نزدیک محل زندگیم باشه که اکثریت سیاه پوست باشن. گویا محلی هست که برای بچه ها برنامه میزارن و به خونواده ها کمک میکنن و غذا تامین میکنن.

3 تا هنرمند که یکیشون شاعر و دوتاشون عکاس بودن یه نمایشگاه خیلی ساده و کوچیک درست کرده بودن و آخرشم یک رپر سیاه پوست 3 تا از آهنگاش رو خوند.

عکسا رو بیان اجازه نمیده آپلود کنم ولی یک آلبوم گوگل درست کردم میتونید اونجا ببینید:

https://photos.app.goo.gl/x7ogBhVqcnpcVyqT7

یکی از هنرمند ها Jean ژان، عکاس ورزشی بود و از برنامه هایی که این مکان برای بچه ها گذاشته بود عکس گرفته بود.

عکاس دیگه Faisa یه گالری درست کرده بود از چهره های مختلف سیاه پوست ها و این که همه اشون مثل هم نیستن. دیدید میگیم مثلا آسیای شرقی ها همشون عین هم هستن، یه همچین چیزی برای سیاه پوست ها هم هست. و میخواست تفاوت هاشون رو نشون بده.

از دوست شاعرمون نشد عکس بگیرم چون فکر کردم که قراره بیشتر صحبت کنه ولی خیلی زود تموم شد.

بعدشم یه ویدئو هست از دوست خواننده رپ که اومده بود و یکم خوند. 

رفتم یکم باهاش صحبت کردم. تو یکی از آهنگاش از خودشناسی و درون خود رفتن صحبت میکردم و خواستم در موردش حرف بزنیم، گفت زمان کووید که تنها و ایزوله شده بود بیشتر شعر هاش به ذهنش رسیده بود. 

  • ظریف

نظرات (۷)

لینک اینو میگه :

 Dynamic Link Not Found

مشکل از موبایل منه ؟

پاسخ:
هعی..
نمیدونم من لینک رو با اینکاگنیتو خودم میتونم باز کنم و سرچ هم کردم خیلی چیزی دستگیرم نشد. نمیدونم مشکل از کجاست:(

کدوم عکس ‌ها مربوط به faisa هست. دوست دارم تفاوتشون رو ببینم. فکر می‌کردم که با همدیگه تفاوتی نداشته باشن

 

ولی چقدر خوبه سیاه‌پوست هم در محل زندگی آدم باشه :)

 

فقط ویدیوش برام لود نشد :/ شاید نت من خیلی داغونه/

 

+نمی‌دونم چقدر این حرفم درسته. ولی اگه لینک رو کوتاه کردین، نمایش اون لینک با استفاده از گوشی همراه امکان پذیر نیست ... 

پاسخ:
https://photos.app.goo.gl/YCoZe39d6c8rDFh16
از چند نفر سیاه پوست عکس گرفته و گفته چهره هاشون تفاوت داره
این عکسها. امیدوارم لینکش باز بشه. من تو گوشی که باز کردم تو خود اپ Google photos باز کردش پس شاید حتما باید نصب باشه.
ویدئوش شاید حجمش زیاد باشه 
  • فاطمه ‌‌‌‌
  • عکسای جالبی بودن. مخصوصا از همون عکسای ورزشی و عکسای مختلف سیاه‌پوستا خوشم اومد.

    کلا انگار ایونت جالبی بوده. چقدرم مسلموناشون زیاد بود😅

     

    @زری، منم یه وقتا می‌خوام لینک لوکیشن یه نفرو باز کنم این ارور رو میده. با vpn امتحان کن لینکو باز کن.

    پاسخ:
    آره مسلمون زیاد داشتن. رستورانای آفریقایی خیلیاشون غذای حلال دارن. البته بستگی به کشورشون داره 

    خیلی خوب بود

    پاسخ:
    مرسی مرسی

    اخرش گوگل فوتو نصب کردم😂 و اومد

     

    راستی عکس پروفایل بیان تونو یه بار دیگه اپلود کنین چون وقتی پست میذارین نمیادش 

    پاسخ:
    گوگل فوتوز خیلی خوبه. عکسا رو مرتب میکنه و خودش اسلاید شو درست میکنه

    باید یه فکری براش کنم
  • مسعود کوثری
  • به چه نکته ظریفی دقت کرده ..

    پاسخ:
    :)

    چقدر جالب بود این قابلیت گوگل فوتو و البته عکسها

    و البته اون دخترای سیاه پوست که شال بستن و مسلمونن 

    پاسخ:
    آره راحت میکنه به اشتراک گذاشتن رو. وبلاگ های Blogger میتونن مستقیم ازش عکس بزارن. اگه بیانم اینجوری کنه خیلی راحت تر میشه عکس گذاشتن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی